محمد رضائی : تیم ملی هیچ اردویی خارج از ایران نخواهد داشت/اعضای تیم ملی نهایتا تا دو ماه دیگر مشخص خواهد شد

رئیس فدراسیون اسکیت گفت:: تیم ملی اسکیت برای رقابت‌های قهرمانی جهان بارسلونا هیج اردوی خارج از ایران نخواهد داشت.

محمد رضائی : تیم ملی اسکیت مسابقات قهرمانی جهان بارسلونا را در پیش داردبهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره  آخرین وضعیت تیم ملی اسکیت بیان کرد: اولین مسابقه رسمی که تیم ملی اسکیت پیش رو دارد مسابقات قهرمانی جهان بارسلونا در اسپانیا  است که  تمام رشته های  زیر نظر فدراسیون جهانی در این رقابت شرکت خواهند کرد.  مسابقه انتخابی تیم ملی به صورت  مجزا برگزار نخواهد شد و بازیکنان منتخب برای حضور در  تیم ملی از طریق لیگ و بازی های رسمی انتخاب می شوند. اعضای تیم ملی  نهایتا تا دو ماه دیگر مشخص خواهد شد و تا پایان سال جاری اسامی  را به طور رسمی اعلام خواهیم کرد. پس از مشخص شدن اعضای تیم ملی در ماده های مختلف اسکیت ، برای تیم ملی اردو های مناسبی در نظر گرفته خواهد شد .تیم ملی هیچ اردویی خارج از ایران نخواهد داشت و تمام اردو هایی که در نظر گرفته خواهد شد در ایران است.

رضایی درباره استعداد یابی در اسکیت اظهار کرد: درتمام رده های سنی نونهالان و نوجوانان فدراسیون اسکیت مسابقه برگزار می کند . در هر یک از مسابقاتی که برگرار می شود ، تیم استعداد یاب از طرف فدراسیون در مسابقات شرکت خواهد داشت و بر اساس فاکتور های لازم نفرات منتخب را از بین تمام بازیکنان انتخاب می کنند.

او افزود : وضعیت تیم های پایه را دیگران باید بیان کنند اما از نظر من تیم های رده های پایه اسکیت شرایط بسیار خوبی دارند . فدراسیون اسکیت جزو معدود فدراسیون هایی است که در تمام رده های سنی مسابقه برگزار می کند و به طبع از بین تعداد زیادی از بازیکنان استعداد های درخشانی کشف می شود.

رضایی در پایان تصریح کرد: پس از مسابقات قهرمانی آسیایی کره جنوبی توجهات به رشته اسکیت نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است .  متاسفانه وسایل مورد استفاده اسکیت همه وارداتی است و هزینه های زیادی دارد.


بیشتربخوانید :

 کسب مدال برنز در اینلاین هاکی بانوان

کسب مدال طلا اینلاین هاکی آقایان / شکست رقیب سرسخت سامورایی

مسابقات اسکیت قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد


انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون اسکیت درباره وضعیت اسکیت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.