آغازعملیات دوم آسفالت محوریزد، بافق

مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد گفت: عملیات آسفالت ۸کیلومتر باقیمانده بزرگراه یزد، بافق آغازشده است.

نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: بزرگراه یزد، بافق از جمله پروژه‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است که تاکنون ۹۸ کیلومتر آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته و از این مقدار ۹کیلومتر آن به صورت دو باند رفت و برگشت احداث شده است.

نقصان محمدی افزود: این محور با توجه به موقعیت معدنی منطقه از جمله محور‌های پرترافیک محسوب می‌شود و ساخت این محور از جمله پروژه‌های اهمیت‌دار استان است.

وی با اشاره به حجم ترافیک این محور بیان کرد: بزرگراه یزد بافق ازجمله پروژه‌های مورد تاکید این اداره کل و مقامات استان بوده که با توجه به موقعیت منطقه و حجم تردد بر روی این محور مورد توجه ویژه قرار گرفته و تاکنون ۹۸کیلومتر به بهره برداری رسیده و امیدواریم با اتمام عملیات آسفالت ۸ کیلو متر باقیمانده، پرونده این پروژه بسته شودو کل محور به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اظهارداشت: بزرگراه یزد، بافق یک محور مواصلاتی امن و ایمن برای مردم منطقه به ویژه مردم شریف بافق و بهاباد باشد تا بتوانند با آرامش خاطر بیشتری در این محور سفر کنند.


انتهای پیام/ ا

عملیات دوم آسفالت محور یزد،بافق آغازشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.