کشف 100 اصله قنداق قاچاق جنگلی در استان اردبیل

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل 100 اصله قنداق قاچاق جنگلی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: این تعداد قنداق جنگلی که از استان های همجوار وارد استان اردبیل شده بود و توسط دو دستگاه وانت نیسان در جاده اردبیل به مشگین شهر حمل می شد با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توقیف و محموله چاقاق ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه دو متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی استان اردبیل معرفی شده اند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه نیروهای یگاه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاههای قاچاق استان فعالیت داشته و با متخلفین برخورد جدی خواهند داشت.

هدایت از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی بوده اطلاع دهند.

وی تصریح کرد:‌حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ح

دستگیری 2 قاچاقچی چوب آلات جنگلی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.