کشف ۳۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سواحل مکران/۹قاچاقچی دستگیر شدند

معاون هماهنگ کننده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی سوداگران مرگ و کشف ۳۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط دریابانان پایگاه دریابانی چابهار خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ محمدعلی محمدی اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی و قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی و ساحلی استان، روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی چابهار با انجام اقدامات اطلاعاتی، طی دو عملیات جداگانه موفق به کشف ۳۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سواحل مکران شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۹ سوداگر مرگ، افزود: دریابانان در این عملیات‌ها موفق شدند ۲۹۰ کیلوگرم حشیش و ۷۰ کیلوگرم تریاک، مجموعاً ۳۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر را از قاچاقچیان کشف کنند.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی سیستان و بلوچستان در خاتمه ضمن قدردانی از نقش مؤثر و همکاری خوب مرزنشینان با دریابانان و مرزبانان در برقراری امنیت پایدار و حراست از مرز‌های استان، افزود: مرزبانان با پاسداری از مرز‌های کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

 

انتهای پیام/پ

 

کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار