زمان بازگشت زلاتکو کرانچار به ایران مشخص شد

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال امید کشورمان پس از استراحت ۲ هفته ای، سیزدهم آبان ماه به ایران بازمی گردد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال امید کشورمان که در مهرماه، ۲ اردوی آماده سازی برای تیم ملی امید برگزار کرد و از امکانات و شرایط موجود هم تا حدودی ناراضی بود، برای استراحت ایران را ترک کرد، قرار است پس از استراحت ۲ هفته ای، ۱۳ آبان به ایران باز گردد.

تیم‌ملی امید پس از گذشت چند سال با حضور ستاره‌های لیگ برتر و لژیونر‌ها درصدد صعود به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن است، اما شرایط برای این تیم خوب پیش نمی‌رود و اختلاف نظر‌ها سبب شده تا امید‌های فوتبال کشورمان حال خوبی نداشته باشند.

یوز‌های جوان ابتدا تمریناتشان را در ورزشگاه کارگران آغاز کردند، اما به دلیل مطلوب نبودن و پیشنهاد حمید استیلی به زمین خیریه عمل رفتند، اما آن ورزشگاه هم شرایط بهتری نداشت تا اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال دستور دادند تا تیم ملی امید تا برگزاری مسابقات مقدماتی المپیک به ورزشگاه پژوهشگاه صنعت نفت بروند و بدون دغدغه تمرین کنند.

دیگر نگرانی کرانچار برای تیم ملی امید، برگزاری بازی‌های تدارکاتی است. پس از اینکه عراقی‌ها برای بازی دوستانه به ایران نیامدند، مرد کروات تصمیم گرفت تا فوتبال درون تیمی را جایگزین کند که تا حدودی نیز مورد قبول کادرفنی قرار گرفت، اما کرانچار معتقد است که بازی‌های بین المللی تجربه بازیکنان را بیشتر می‌کند و می‌تواند در راه مقدماتی المپیک به تیم کمک کند.

در اردوی آبان ماه تیم امید، قرار است بازی‌های دوستانه با تیم‌های آسیایی برگزار شود و باید دید آیا شاگردان کرانچار می‌توانند به المپیک ۲۰۲۰ صعود کنند و طلسم را بشکنند یا خیر؟


بیشتر بخوانید: برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال امید زیر نظر زلاتکو کرانچار در روز مصدومیت خرم حسینی

مهدیخانی: کیفیت زمین تمرین خوب نیست/ از پدیده طلب دارم

کرملاچعب: دوشنبه به فنلاند بازمی گردم/ شرایط تیم ملی امید سخت است


انتهای پیام/

کرانچار از تیم ملی امید کشورمان  جدا شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار