انتخاب مرز شلمچه برای تسهیل درتردد زوار اربعین

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: زائران برای تردد از مرز مرز شلمچه را انتخاب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛دقایقی پیش سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی به همراه هیئتی از مسئولان بلندپایه ناجا از مرز بین المللی شلمچه بازدید کرد.

وی  با حضور در سالن پایانه شلمچه از روند تردد زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشکر از زائران اباعبدالله که کمال همکاری را با ناجا داشته‌اند، گفت: در تمام مرزها تردد به صورت روان در حال شکل‌گیری است و هیچ مشکل امنیتی نیز وجود نداشته است.

سردار اشتری ادامه داد: در مسیر منتهی به مرزها همکاران من حضور دارند و توصیه هایی به زائران می کنند، مثل گذشته  تذکر می دهیم که زائران روادید خود را از منابع معتبر تهیه کنند و در مرزها این امکان برای صدور ویزا وجود ندارد .

وی افزود: اداره گذرنامه به صورت سه شیفت در خدمت زائران است و افرادی که گذرنامه جدید اخذ می‌کنند، مراکز صدور ویزا نیز به صورت همزمان روادید صادر می کنند.

فرمانده ناجا گفت: مردم صدور روادید را به روزهای آخر موکول نکنند و هر چه سریعتر جهت طی مراتب صدور اقدام کنند چرا که در حال حاضر مرزها روان و فعال است.

مرز شلمچه یکی از سه مرز فعال کشور ما با عراق است که امسال هم مانند گذشته میزبان زائران اربعین است.

بنا بر گفته فرماندار خرمشهر تاکنون ۱۰۰ هزار نفر از این مرز عازم عتبات شدند که ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها اتباع خارجی هستند.

انتهای پیام/ د

بازدید فرمانده ناجا از مرز شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.