حضور پست امدادی از آبادان تا مرزبین المللی شلمچه

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان گفت: ۴ پست امدادی از آبادان تا مرز شلمچه کار خدمات رسانی به زائران را بر عهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛رضا نیک پی رئیس جمعیت هلال احمر آبادان با اشاره به اقدامات هلال احمر آبادان برای اربعین حسینی و خدمت به زائران در مسیر شلمچه گفت: ما از ۱۸ مهرماه به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین با ۱۰ امدادگردر مرز شلمچه مستقر شدیم.

وی افزود: ۱۵ امدادگر دیگر نیز در طرح خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی فعالیت دارند که هفت امدادگر در قرارگاه و پنج نفر در مرز شلمچه و سه امدادگر در سایر پست ها هستند، ضمن این که بالگرد امدادی هلال احمر از امروز در فرودگاه آیت الله جمی و تیم پروازی نیز در هلال احمر آبادان مستقر شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان با اشاره به تجهیزات و خودروهای امدادی به کارگرفته شده در مسیر شلمچه گفت: خودروی امدادی، موتورلانس، خودروی آمبولانس، پیکاپ، نیسان زامیاد، وانت بار شوکا و سه راننده به صورت آماده باش در مرز شلمچه برای خدمت رسانی در ایام اربعین حسینی(ع) مستقر شده اند.

نیک پی   با اشاره به پیش بینی هواشناسی خوزستان مبنی بر وقوع گرد و خاک در خرمشهر و آبادان ادامه داد: برای آمادگی مقابله با ریزگردها نیز پنج هزار ماسک تهیه شده بود تا در صورت وقوع گرد وخاک میان زائران توزیع شود.

انتهای پیام/ د

خدمت رسانی به زوار در مرز شلمچه

برچسب ها: هلال احمر ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.