ارائه ۷۵۲ مورد خدمات حقوقی و قضایی رایگان به مددجویان کمیته امداد بوشهر

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: با همکاری وکلای خیر و نیکوکار ۷۵۲ مورد خدمات مددکاری حقوقی و قضایی رایگان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر ارائه شد.

ارائه ۷۵۲ مورد خدمات حقوقی و قضایی رایگان به مددجویان کمیته امداد بوشهربه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی ظهر امروز در نشست با واحد حقوقی کمیته امداد استان بوشهر بابیان اینکه کمیته امداد در کنار ارائه سایر خدمات به مددجویان تحت حمایت مشکلات حقوقی آنان را نیز رسیدگی می‌کند گفت: به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق مددجویان تحت حمایت، کارشناسان حقوقی این نهاد، در راستای وظایف خود در انجام امور حقوقی دسـتگاه متبوع توجه ویژه‌ای به مددجویان دارنـد.

وی تاکید کرد: کارشناسان حقوقی کمیته امداد استان بوشهر در راستای حـمایت از حقوق مـددجویان تحت حمایت ضمن راهنمایی و مشاوره، پیگیر مسائل حقوقی و قضایی خانواده‌ها بوده و برای احقاق حقوق آنان تلاش می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ارائه ۷۵۲ مورد خدمات حقوقی در قالب مددکاری حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و افزود:در این مدت ۸۳ مورد مشاوره حقوقی، تهیه و تنظیم، ۱۸ مورد دادخواست و شکوائیه، ۶۶ مورد تنظیم لایحه دفاعیه و ۳۸ مورد شرکت در جلسات دادرسی انجام شده است.

وی به ایجاد میز خدمت در سطح ادارات اجرایی اشاره کرد و گفت: به‌منظور کاهش هزینه‌ها و دسترسی آسان مددجویان تحت حمایت به خدمات حقوقی در بیشتر ادارات اجرایی خدماتی در قالب میز خدمت ارائه می‌شود که وکلای نیکوکار در ۶ ماهه نخست امسال طبق برنامه‌های زمان‌بندی‌شده با حضور در ادارات و مشاوره حقوقی رایگان به حل مشکلات ۷۲ مددجوی تحت حمایت پرداختند.

مدیرکل کمیته امداد به افزایش آموزش‌های کاربردی با استفاده از ظرفیت وکلا و اساتید اشاره و خاطر نشان کرد: امسال از ظرفیت وکلای نیکوکار برای معاضدت قضایی مددجویان تحت حمایت به شکل مناسبی استفاده می‌شود.

لطفی با اشاره به مشارکت خیران در امر موارد حقوقی و قضایی مددجویان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۶ وکیل نیکوکار وخیر بوشهری با کمیته امداد استان برای رسیدگی به مشکلات حقوقی خانواده‌های تحت حمایت همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/م

خدمات حقوقی و قضایی رایگان به مددجویان کمیته امداد بوشهر ارائه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.