مانور ساعت صفردر استان مرکزی برگزار می‌شود

معاون عمرانی استانداری مرکزی از برگزاری مانور ساعت صفر در این استان خبرداد.

مانور ساعت صفردر استان مرکزی برگزار می‌شودبه گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: مانور ساعت صفر با هدف آمادگی برای حوادث فصل سرما پیش بینی شده که با اجرای این مانور دستگاه‌های متولی در این راستا آمادگی خود را به نمایش می‌گذارند.

زندیه وکیلی با اشاره به امکان آلودگی و کمبود احتمالی سوخت به دلیل بالا رفتن مصرف در زمان سرد شدن هوا افزود: برای این موضوع باید برنامه ریزی شود به ویژه این که در این شرایط تامین سوخت نیروگاه شازند هم در اولویت قرار دارد.

وی اضافه کرد: بازرسان هم باید در زمان سرمای هوا بر مصرف گاز کوره‌های آجرپزی مرزیجران بیشتر نظارت کنند تا کمبود سوخت موجب مصرف سوخت‌های غیراستاندارد و آلودگی هوا نشود.

احتمال بارش باران‌های شدید پاییزه در استان مرکزی

معاون عمرانی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه هواشناسی از احتمال بارش‌های شدید پاییزه خبرداده ادامه داد: باید همه دستگاه‌ها ضمن آمادگی کامل امکانات مقابله با حوادث غیرمترقبه به صورت اثربخش و مطلوب در این زمینه را پیش کنند.

وی بیان کرد: فرمانداران و شهرداران بایدبا برنامه ریزی و راهبرد‌های موثر در این راستا، هدایت باران و بازگشایی مسیل‌ها و پاکسازی رودخانه‌های خشک و فصلی را در دستور کار داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.