بازسازی 4 استادیوم و ورزشگاه فوتبال در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: چهار استادیوم و ورزشگاه فوتبال در شهرهای مختلف این استان بازسازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: طرح بهسازی و بازسازی استادیوم های فوتبال استان اردبیل از طرح های مهم و در دست اقدام اداره ورزش و جوانان برای سال های ۹۷ و ۹۸ است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح چهار استادیوم و ورزشگاه در چهار شهرستان استان بازسازی و مورد بهره برداری قرار می گیرند، افزود: این طرح در شهرهای مشگین شهر، پارس آباد، گرمی و نمین اجرا می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به بازساری استادیوم فوتبال شهرستان مشگین شهر در قالب این طرح تصریح کرد: برای بهسازی این استادیوم بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به بازسازی سالن و استادیوم فوتبال شهرستان گرمی یادآور شد: برای اجرای این طرح نیز بالغ بر ۲۰ میلیرد ریال اختصاص داده شده و براساس روند کار قرار است این پروژه طی سال آینده آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: بهسازی استادیوم فوتبال شهرستان نمین نیز با اعتبار پنج میلیارد ریال در دست اجرا بوده و طی دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه این اقدامات در راستای رشد زیرساخت ها و نیز در راستای برنامه های توسعه ای فوتبال در استان اجرا می شود، متذکر شد: مردم به فوتبال نگاه ویژه ای دارند، براین اساس باید حمایت های ویژه ای از این رشته صورت گیرد.

انتهای پیام/ع

بازسازی استادیوم های ورزشی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار