اعزام ۳۵ نیروی درمانی به کاظمین

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:۳۵ نفر از نیرو‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای خدمت به زائران اربعین عازم کاظمین شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛دهقانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:35 نفر از نیروهای بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای خدمت به زائران اربعین عازم کاظمین شدند.

وی افزود:این افراد به صورت داوطلبانه و با همکاری بسیج جامعه پزشکی به مدت 10 روز در باب صاحب الزمان کاظمین و در موکب بهداشتی _ درمانی جواد الائمه(ع) مستقر هستند.

دهقانی گفت:پزشک، دندان پزشک، متخصص گوش و حلق و بینی، پرستار، تکنسین دارویی، کارشناس بهداشت محیط، دکتری آموزش بهداشت و کارشنان ارشد اپیدمیولوژی افراد این گروه اعزامی را تشکیل می دهند.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از کمک 75 میلیون تومانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و هلال احمر برای خدمت به زائران اربعین در حوزه بهداشتی و درمانی خبرداد و افزود:از این مقدار ۶۰ میلیون تومان دارو بوده که برای موکب های بهداشتی درمانی کاظمین تهیه شده است و مابقی هزینه ها برای تأمین اقلام پشتیبانی نیروهای بهداشتی درمانی و تأمین تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی مورد نیاز موکب ها در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد:ویزیت بیماران، سرم تراپی، تحویل دارو، تزریقات، پانسمان  و خدمات دندان پزشکی از جمله خدماتی است که این گروه درمانی در کاظمین به زائران عرضه می کنند.

دهقانی گفت:بیش از دو هزار تراکت و کارت پیام در قالب بسته  آموزشی شامل زائر گرامی و شست و شوی دست، توصیه های بهداشتی هنگام سفر و پیام های بهداشتی ویژه زائران اربعین تهیه شده است.

انتهای پیام/غ

 ۳۵ نیروی درمانی به کاظمین اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.