اجرای سه طرح آبفای شهری در خراسان جنوبی

مدیر امور آب و فاضلاب نهبندان از اجرای سه طرح آبفای شهری در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حسنی مدیر امور آب و فاضلاب نهبندان از تعویض شیرفلکه فرسوده شبکه آب این شهر خبر داد و گفت:این عملیات برای راهبری بهتر شبکه آب شهر نهبندان و جلوگیری از قطع طولانی مدت آب در زمان اتفاقات، در خیابان قائم شرقی انجام شد.

وی افزود:اصلاح مسیر خط انتقال 250 میلیمتری خضری به طول هزار و 300 متر نیز دیگر طرح آبفای شهری بود که توکلی مدیر امور آب و فاضلاب قاین از هزینه کرد یک میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی برای آن خبر داد.

حسنی گفت:به دلیل فرسودگی چاه شماره ۶ این شهرستان و افت دبی آن به 11 لیتر بر ثانیه مقرر شد از اعتبارات عمرانی نسبت به جابجایی و حفر مجدد آن به متراژ 104 متر  اقدام شود که این کار با حفاری چاه جدید و جدار گذاری با لوله upvc انجام شد. 

مدیر امور آب و فاضلاب نهبندان با بیان اینکه با پایان آزمایش پمپاژ این چاه، حداقل 25 لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر افزوده می شود ،افزود: در دو سال گذشته با مهندسی مجدد تمامی منابع تولید آب شهر نهبندان و همچنین جابجایی چاه اخیر قدم های خوبی برای تأمین آب پایدار و مطمئن در این شهر برداشته شده است.

انتهای پیام/غ

سه طرح آبفای شهری در خراسان جنوبی اجرا شد

برچسب ها: آب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.