امدادرسانی به 200 نفر حادثه دیده در مهر ماه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان طی مهر ماه سال جاری به 200 نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان اردبیل
 ظهر امروز با اعلام این خبر افزود: در این مدت 172 نفر از آن ها در حوادث جاده ای، 23 نفر در حوادث کوهستان، 3 نفر در ریزش آوار، یک نفر مراجعه کننده حضوری و یک نفر در حوادث کارگاهی و صنعتی دچار حادثه شده بودند.

وی با اشاره به امدادرسانی به 48 حادثه در این ماه گفت: 41 مورد حوادث جاده ای، 4 حادثه کوهستان، یک مراجعه حضوری، یک مورد ریزش آوار و یک حادثه صنعتی و کارگاهی در مهرماه توسط جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث 102 نفر مصدوم شده بودند، اظهار کرد: 98 نفر در حوادث جاده ای، یک نفر مراجعه کننده حضوری، 2 نفر در ریزش آوار و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی مصدوم شده بودند که از این تعداد 22 نفر به مراکز درمانی انتقال و 14 نفر به صورت سرپایی توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شدند.

معبودی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این مدت با به کارگیری 58 تیم عملیاتی، 218 نیروی عملیاتی، 46 دستگاه خودروی آمبولانس، 37 دستگاه خودروی ست نجات، 3 دستگاه خودروی کمک دار سبک، 3 ست هیدرولیک نجات و یک سیستم اطفای حریق به امدادرسانی پرداختند.

انتهای پیام/ع

امدادرسانی به حادثه دیده گان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.