جزئیات جدیدترین اثر شهرام ناظری با عنوان «آرش کمان‌گیر» اعلام شد

آلبوم موسیقی «آرش کمانگیر» بر اساس منظومه آرش کمانگیر زنده‌یاد سیاوش کسرایی با صدای شهرام ناظری و با آهنگسازی پژمان طاهری مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛آلبوم موسیقی «آرش کمانگیر» بر اساس منظومه آرش کمانگیر زنده‌یاد سیاوش کسرایی با صدای شهرام ناظری و با آهنگسازی پژمان طاهری مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد و به زودی منتشر خواهد شد.

محمد حسین توتونچیان مدیرعامل شرکت فرهنگی‌هنری ققنوس و تهیه‌کننده این اثر درباره جزئیات آلبوم «آرش کمانگیر» توضیح داد: آرش کمانگیر یک اثر ارکسترال محسوب می‌شود که با صدای شهرام ناظری و بر اساس شعری از سیاوش کسرایی توسط پژمان طاهری آهنگسازی آن انجام شده است.

وی در تشریح مراحل تولید این آلبوم گفت: بخش ارکسترال این اثر در «کنسرت هاوس» شهر وین توسط ارکستر مجلسی اتریش و به رهبری طا‌ها عابدیان ضبط شده است و باید اذعان داشت که با توجه به خاستگاه ارکستر، نوعی از موسیقی ارکسترال را در یک اثر ایرانی با زبان پارسی تجربه خواهید کرد که کاملاً منحصر به فرد و شنیدنی است.

توتونچیان افزود: دکتر قطب‌الدین صادقی، نویسنده و کارگردان برجسته تئاتر نیز به عنوان راوی داستان، استاد شهرام ناظری و پژمان طاهری را همراهی کرده است.

وی در معرفی نوازندگان این اثر گفت: پژمان طاهری، طا‌ها عابدیان، فرهاد صفری و بابک غسالی تکنوازان آلبوم «آرش کمانگیر» هستند و غیر از تکنوازی ویولای طا‌ها عابدیان که در وین ضبط شده است، دیگر تکنوازی‌ها و دکلمه در تهران صدابرداری شده است.

توتونچیان گفت:آرش کمانگیر هفت قطعه به نام‌های «شب»، «قصه»، «امید»، «آهنگ دگر»، «بدرود»، «آرش» و «سوگ» را شامل می‌شود که به زودی در اختیار علاقمندان موسیقی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از «آرش کمانگیر» شهرام ناظری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.