سرپرست هلال احمر کرمانشاه منصوب شد

با حکم رئیس جمعیت هلال احمر؛ آرش لهونی سرپرست هلال احمر کرمانشاه شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی، آرش زره تن لهونی را به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه منصوب کرد.

علی اصغر پیوندی در این حکم خطاب به آرش زره تن لهونی آورده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه» منصوب می‌شوید.

با عنایت به وظایف و ماموریت‌های متعدد و گسترده جمعیت هلال احمر، اتز جنابعالی انتظار دارم ضمن بهره گیری از پتانسیل‌های درون و برون سازمانی، تمام سعی، تجربه و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات جمعیت در استان به کارگیرید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

لازم به ذکر است آرش زره تن لهونی دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد بین الملل است. مدیرکل بودجه جمعیت هلال احمر، عضو شورای اسلامی شهر سنندج، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان، عضو شورای عالی هلال احمر و مشاور اقتصادی استاندار کردستان از جمله سوابق اجرایی آرش لهونی است .

 

 

انتهای پیام/د

انتصابی جدید در هلال احمر کرمانشاه

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۰:۲۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
اقای لهونی انسان نجیب اصیل وخدوم است تبریک میگم
آخرین اخبار