رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از دستگيری سارق اموال و لوازم داخل خودروهای شهروندان ازسوی کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهم به چندین فقره سرقت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سعيد سليميان  رئيس پليس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پي شكايت تعدادی از شهروندان مبني بر سرقت وسایل و لوازم از داخل خودروهایشان، موضوع شناسايي سارق يا سارقان در دستور كار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان تصريح کرد: با بررسي کارآگاهان مشخص شد، يک سارق سابقه دار اقدام به سرقت از داخل خودرو هاي پارک شده در کنار خيابان که فاقد تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر هستند، مي کند.

سرهنگ سلیمیان گفت: با انجام تحقيقات ویژه و به کارگیری یکسری اقدامات علمی و پليسي سرانجام این سارق سابقه دار شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي طی عملياتی ضربتي دستگير شد و در تحقيقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت از داخل خودروهای شهروندان در شهر اصفهان اقرار کرد.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينکه متهم برای اقدامات قانوني به مراجع قضايي تحویل شد، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم هنگام ترك خودروی خود دقت کنند که درها و شيشه ها کاملا بسته باشد و اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير، سوئيچ مخفي، انواع قفل و ساير وسائل بازدارنده مجهز کنند و از قرار دادن وسايل شخصي چون کيف، اسناد و اموال با ارزش در داخل خودرو و در معرض ديد جداً خودداری کنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار