افتتاح خط تولید نانو پودر در شهرستان دورود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود به تولید نانو پودر‌های فلزی و غیر فلزی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: به زودی خط تولید این نانو پودر در دورود افتتاح می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ منصور ترکیان تبار در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان که در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود درسال ۸۱-۸۲ به عنوان یک مرکز تحت نظر واحد بروجرد کار خود را شروع کرد و توسعه این دانشگاه به سرعت شکل گرفت به طوری که در کمتر از ۶ سال، ۷۰ رشته کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اضافه شد و در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود ۱۶۰ هیئت علمی ثابت و حق التدریس دارد و ۱۰۵ رشته دانشگاهی در این دانشگاه فعال است.

وی افزود: یکی از برکات دانشگاه آزاد در کل کشور به معنای واقعی کلمه کمک به رشد و توسعه همه جانبه استان‌ها و شهرستان‌ها بوده که در حال حاضر بیش از ۳۰۰ واحد دانشگاهی در کشور فعال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود ۲ هزار و ۴۷۰ دانشجو دارد که در حال حاضر سوله کارگاهی این دانشگاه نزدیک به ۱۰ میلیارد تجهیزات دارد و مجتمع ورزشی در همه رشته‌ها تجهیزات و امکانات خوبی در این دانشگاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود با پدیده کاهش دانشجو مواجه شده است، گفت: این دانشگاه به تنهایی می‌تواند کل استان لرستان را به لحاظ آموزش‌های مهارتی تامین کند.

ترکیان تبار تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود شاید برای اولین بار در ایران واحد دانشگاهی باشد که «نانو پودر» تولید می‌کند و تا دو ماه آینده به یکی از تولید کنندگان نانو پودر‌های فلزی و غیر فلزی تبدیل می‌شود، همه مقدمات آن نیز فراهم شده با شرکت سرمایه گذار مشارکت داریم که به زودی خط تولید نانو پودر نیز افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه تنها مکان تولیدی غذای زنده آبزیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود شروع شده است، بیان کرد: تا ۲ ماه آینده محصول غذای زنده آبزیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود آماده تجاری سازی و با برنداین دانشگاه بیرون می‌آید که در این زمینه نیز ۳۵ درصد مشارکت داشته‌ایم.

انتهای پیام/د

خط تولید نانو پودر در دورود افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.