معاون شهرسازی ومعماری شهرداری سنندج از بررسی ۵۷۳ پرونده تخلف ساختمانی در کمیسیون ماده صد از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: ۲۸۶ پرونده از این تعداد به کمیسیون تجدید نظر ارجاع شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لقمان حیدری گفت: اقدام به ساخت و ساز‌های غیرمجوز در سطح شهر‌ها یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرداری‌ها است.

وی بیان کرد: شهرداری‌ها موظف هستند کسانی که بدون اخذ پروانه ساختمانی اقدام به ساخت وساز می‌کند از فعالیت آن‌ها جلوگیری بعمل آورد و پرونده آن‌ها را برای بررسی به کمیسیون ماده صد ارجاع دهد.

وی از بررسی ۵۷۳ پرونده تخلف ساختمانی در کمیسیون ماده صد طی شش ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و اعلام کرد: ۲۸۶ پرونده از این تعداد به کمیسیون تجدید نظر ارجاع شد.

حیدری اضافه کرد: بر اساس آرا کمیسیون ماده صد برای ۲۸۶ پرونده جریمه، ۲۰۲ پرونده تخریب، ۱۴ پرونده رای ممتنع و برای ۷۶ پرونده نیز رای تخریب و تبدیل به حالت اولیه صادر شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج گفت: بیشترین تعداد پرونده‌های ارجاعی به کمیسیون ماده صد، مربوط به منطقه سه با ۱۶۱ و کمترین تعداد نیز به ناحیه منفصل شهری ننله با ۲ پرونده است.

وی همچنین تصریح کرد: ۲۸۶ پرونده در کمیسیون تجدیدنظر مورد بررسی قرار گرفت که برای ۲۴۶ پرونده رای صادر شد.

حیدری عنوان کرد: در کمیسیون تجدید نظر برای ۲۱۵ پرونده جریمه برای ۹۹ پرونده آرا منجر به تخریب صادر شد.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۷ پرونده‌ای که برای آن‌ها در کمیسیون تجدید نظر حکم تخریب صادر شده بود حکم اجرا شد.

انتهای پیام/م

تشکیل ۲۸۶ پرونده برای متخلفان ساختمانی

برچسب ها: شهرداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.