کنترل ویژه وضعیت بهداشتی زائران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت : کارشناسان سلامت بهداشت نظارت ویژه و مستمری بر وضعیت بهداشتی زائران در این استان دارند.

کنترل ویژه وضعیت بهداشتی زائران

راضی ناصری فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام  ، ازنظارت کارشناسان سلامت بهداشت بر وضیت بهداشت زائران اربعین حسینی و وضعیت موکب ها در استان ایلام بویژه شهرستان مهران خبر داد و گفت : در ایام اربعین حسینی بیش از 22 تیم بهداشتی 3 نفره در استان ایلام بر سلامت زائران نظارت دارند.

وی افزود : در جهت تست سلامت موکب ها بیش از 15 کارشناس بهداشتی در شهرستان مهران به صورت شبانه روزی در حال بررسی وضعیت بهداشت و خدمت به زائران میباشند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 نفر کارشناس بهداشتی در سایر شهرستان های استان در حال نظارت بر سلامت و تغذیه زائران هستند اظهار کرد : قرار است از فردا یک تیم 5 نفره بهداشت محیط نیز از استان همدان ، در جهت نظارت بیش تر به تیم های بهداشتی استان اضافه شوند.

ناصری با بیان اینکه در حال حاضر 6 تیم بهداشتی در شهرستان ایلام ، 3 تیم در شهرستان چرداول ، 4 تیم در دهلران ، 3 تیم در ایوان و یک تیم در شهرستان سیروان مستقر هستند از زائران خواست : از تغذیه در مکان های غیر بهداشتی خوداری نمایند و در هنگام نوشیدن آب ، حتما از بطری های آب درب بسته استفاده نمایند.

انتهای پیام/ه

نظارت شبکه بهداشت بر موکب ها

برچسب ها: محرم97 ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.