تابش: به قهرمانی سپاهان در لیگ برتر امیدواریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به قهرمانی در لیگ برتر امیدواریم اما هرگز بیان نمی کنیم که صددرصد جام قهرمانی را بدست می آوریم.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با تیم استقلال اظهار کرد: عملکرد تیم رضایت بخش است و امیدوارم همین روند خوب در هفته های بعد هم ادامه یابد. همچنین قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر هدایت تیم را برعهده دارد و بازیکنان خوبی در اختیار داریم و همه همدل و یکدل هستند تا تیم به موفقیت دست یابد و ما هم حمایت های لازم را انجام می دهیم.

تابش درباره اینکه سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر سرمایه گذاری کرده است، گفت: ما امید به قهرمانی در لیگ برتر داریم اما هرگز بیان نمی کنیم که صددرصد جام قهرمانی را بدست می آوریم. جذابیت فوتبال به غیر قابل پیش بینی بودنش است و اتفاقات زیادی در این رشته ورزشی رخ می دهد و اکنون نمی شود درباره جایگاه سپاهان در لیگ برتر فوتبال نظر داد.

بازی با استقلال 3 امتیاز دارد

او درباره ارزیابی اش از بازی تیم سپاهان برابر استقلال بیان کرد: همه بازی ها 3 امتیاز دارند و دیدار با استقلال هم متفاوت با سایر بازی ها نیست. به هر حال بازیکنان تیم ما تلاش می کنند تا امتیازات کامل این بازی بدست آورند و امیدوارم هر تیمی بهتر بازی کرد و استحقاق داشت برنده شود.

تیم ما در 8 بازی گذشته از داوری متضرر شده است 

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره عملکرد داوران در بازی های این تیم اظهار کرد: تیم ما در 8 بازی گذشته از داوری متضرر شده و شاید این قضاوت ها سهوی بوده است. به هر حال ما دیگر نمی خواهیم درباره عملکرد داوران صحبت کنیم.

او درباره واکنش برخی از باشگاه ها نسبت به اظهارات قلعه نویی بابت هزینه های خرید بازیکن گفت: قلعه نویی اسم تیمی را نبرد و فقط بیان کرد که برخی از باشگاه ها بیشترین هزینه را در نقل و انتقالات داشتند. همچنین مبلغ قراردادهای باشگاه ها در سازمان لیگ ثبت شده است و تیمی نمی تواند منکر این قضیه شود. چند باشگاه در نقل و انتقالات نسبت به ما بیشترین هزینه را کردند و خودشان هم به این موضوع واقف هستند.

مخالف تعطیلی لیگ برتر هستیم 

تابش درباره تعطیلات لیگ برتر تصریح کرد: تعطیلات لیگ برتر به ضرر تیم هایی است که روند خوبی در لیگ برتر داشتند و توقف 15 روزه بازی ها به این تیم ها ضربه می زند. همچنین قرار است تعطیلات نیم فصل اول 53 روز باشد که ما نمی دانیم به چه صورت از فرصت ایجاد شده استفاده کنیم تا تیم آماده بازی های نیم فصل دوم شود. به هر حال ما مخالف تعطیلی زیاد لیگ برتر هستیم و وقفه ایجاد شده برای شروع نیم فصل دوم معقول نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان درباره اختلاف کی روش و قلعه نویی باعث شده که بازیکنی از این تیم به تیم ملی دعوت نشود، خاطر نشان کرد: بعید می دانم این موضوع در دعوت نشدن بازیکنان به تیم ملی تاثیرگذار باشد اما امیدوارم در اردوهای بعدی بازیکنان ما هم در لیست تیم ملی باشند.


بیشتر بخوانید: 

سپاهان به سپاهان واقعی نزدیک شد

سعی کردیم تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم

احتمال غیبت ۲ بازیکن اصلی سپاهان اصفهان مقابل نساجی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار