برچسب انرژی بر روی محصولات ۴ واحد تولیدی گلستان

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گلستان گفت: محصولات ۴ واحد تولیدی گلستان مشمول برچسب انرژی تحت پوشش استاندارد گلستان هستند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مزیدی معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گلستان گفت: در استان گلستان ۴ واحد تولیدی، تولیدکننده ۷ فرآورده مشمول برچسب انرژی تحت پوشش استاندارد گلستان است.

وی ادامه داد: فرآورده‌های واحد تولیدی وسایل برودتی خانگی مانند، یخچال، فریزر و یخچال فریزر و شرکت تولید کابین برودتی ویترینی مشمول نصب و برچسب انرژی هستند.

مزیدی افزود: همچنین محصولات شرکت صنایع روشنایی برای لامپ فلورسنت بالاست (تنظیم کننده) سرخود کم مصرف و بالای ۶۰ وات و تک کلاهک، لامپ‌های LED بالاست سرخود برای کاربری روشنایی عمومی بیش از ۵۰ ولت نیز مشمول این برچسب هستند.

وی گفت: شرکت دیگری نیز برای لامپ‌های LED بالاست سرخود برای کاربری روشنایی عمومی بیش از ۵۰ ولت مشمول نصب و برچسب انرژی هستند.

وی با بیان اینکه نصب برچسب انرژی در استاندارد هر یک از این کالا‌ها ضرورت دارد، گفت: رده انرژی هر یک از این کالا‌ها در نمونه برداری و آزمون مطابق استاندارد‌های مربوط، مشخص می‌شود و پس از آن، تولیدکنندگان ملزم به نصب برچسب، مطابق با رده تعیین شده انرژی هستند.

مزیدی افزود: این کالا‌ها و برچسب انرژی آن به طور ادواری مورد بازرسی کارشناسان استاندارد قرار می‌گیرد و در صورت تغییر رده انرژی، واحد تولیدی ملزم به تغییر و اصلاح رده انرژی اعلام شده در برچسب است.

انتهای پیام/م
 

۷ فرآورده مشمول برچسب انرژی تحت پوشش استاندارد گلستان است

برچسب ها: استاندارد ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.