افزایش رغبت سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی گفت:واگذاری زمین و اعطای تسهیلات زمینه ساز افزایش حضور سرمایه گذاران در استان است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛جرجانی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی گفت:واگذاری زمین و اعطای تسهیلات زمینه ساز افزایش حضور سرمایه گذاران در خراسان جنوبی است.

وی افزود:امسال با توجه به حمایت های صورت گرفته و پرداخت تسهیلات به استان های کمتر توسعه یافته همچون خراسان جنوبی میزان عقد قرارداد و واگذاری زمین به سرمایه گذاران افزایش یافت.

جرجانی گفت:در 6 ماه ابتدای سال 24 قرارداد در شرکت شهرک های صنعتی استان منعقد شد و حدود 35 هکتار زمین در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته که در مدت مشابه سال گذشته 12 قرارداد با واگذاری 6 هکتار زمین بود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی افزود:بخش عمده واگذاری زمین در بخش معادن به ویژه بنتونیت بوده و پس از آن مربوط به صنایع فلزی و تولید اسکلت های فلزی ، فرآوری های زعفران و تولید سلول های خورشیدی است.

وی اظهار کرد:طرح تولید عصاره های گیاهی در بشرویه، فرآوری خاک در سرایان، تولید انواع واشر و تراکتور و همچنین فرآوری خاک در فردوس، فرآوری زعفران در قاین، تولید سلول های خورشیدی و فرآوری زعفران در خضری دشت بیاض، تولید آبمیوه در سربیشه و فرآوری خاک و فرآوری محصولات غذایی در مود از جمله قراردادهای جدید در سال جاری است.

جرجانی گفت:از واحد های صنعتی که به شبکه تصفیه خانه فاضلاب متصل نشدند تقاضا داریم به شرکت شهرک های صنعتی مراجعه کنند و برای جلوگیری از آلودگی آب های زیر زمینی و تسهیلات حق انشعاب را با 5 درصد و در اقساط 60 ماهه دریافت کنند.

انتهای پیام/غ

واگذاری زمین و اعطای تسهیلات زمینه ساز افزایش حضور سرمایه گذاران در استان است

برچسب ها: شهرک صنعتی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار