رونمایی از پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند

پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند امروز در محل مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان رونمایی شد.

سید محمد حسین مرعشی پور دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت: مشارکت اهالی فرهنگ و هنر شهرستان های آبادان و خرمشهر در برگزاری این جشنواره یکی از اهداف دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند است تا با استفاده از پتانسیل موجود بهترین بهره برداری صورت پذیرد.

وی افزود : هم اکنون گروه های نمایشی در مناطق مختلف اروند با استفاده از ظرفیت فرهنگی هنری اروند در حال تمرین می باشند تا با ارائه کارهای مناسب ،بهترین نمایش ها به جشنواره فجر راه یابد.

دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند گفت:اسامی هیئت داوران دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند 10 آبان بصورت رسمی اعلام خواهند شد و سعی می کنیم بهترین ها را برای این موضوع در نظر بگیریم .

مرعشی پور با اشاره به سرمایه گذاری مناسب سازمان منطقه آزاد اروند در تعمیر و تجهیز سالن های فرهنگی هنری شهرستان های آبادان و خرمشهر ،افزود: هدف ما در این جشنواره ،ارتقاء سطح کمی وکیفی و ارائه آثار فاخر نمایشی به جشنواره فجر است .

دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند از ۲۶ آبان تا ۲۸ آبان ماه در بخش نمایش صحنه‌ای و در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر استانی

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.