روند خدمت رسانی شهرداری به مردم نباید دچار خلل شود

شهردار آران و بیدگل گفت : برنامه های نهاد شهرداری باید متناسب با شرایط سخت اقتصادی تدوین شود تا در صورت تداوم وضعیت کمبود منابع مالی ، روند خدمت رسانی به مردم دچار خلل اساسی نشود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا رمضانی شهردار آران و بیدگل امروز در نشست شورای معاونان این شهرداری اظهار داشت : برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان شهرداری باید به یک فرآیند فراگیر و مداوم در شهرداری تبدیل شود.

وی افزود : برگزاری دوره های آموزشی متناسب با تخصص های مورد نیاز شهرداری ، می تواند سهم بسزایی در بهبود عملکرد نظام مند شهرداری و همچنین ارتقای بهره وری در این نهاد ایفا کند.

شهردار آران و بیدگل تاکید کرد: برنامه های نهاد شهرداری باید متناسب با شرایط سخت اقتصادی تدوین شود تا در صورت تداوم وضعیت کمبود منابع مالی و یا سخت تر شدن شرایط ، روند خدمت رسانی به مردم دچار خلل اساسی نشود.

وی کمبود نقدینگی را از مشکلات اساسی شش ماهه دوم سال در شهرداری عنوان کرد و گفت : در این شرایط ، اجرای برنامه های خدماتی و عمرانی باید به گونه ای طرح ریزی شود که به رغم کمبود نقدینگی ، شاهد توقف فعالیت ها نباشیم.

همچنین علی فاطمیان مدیر ناحیه دو شهرداری آران و بیدگل اظهار داشت : تکمیل طرح خیابان امامزاده ابراهیم (ع) و محور نقشینه در محدوده شهر و تکمیل طرح جاده آران و بیدگل به کاشان در حریم شهر، سه طرح اولویت دار مدیریت ناحیه ۲ است.

وی افزود: پس از انجام تملک ها در محدوده احداث خیابان امامزاده ابراهیم(ع) و آزادسازی مسیر، عملیات گازرسانی و آزمایش خطوط انتقال گاز مسیر انجام شده و در حال حاضرجدول گذاری این خیابان آغاز شده است.

مدیر ناحیه دو شهرداری آران و بیدگل با بیان اینکه عملیات عمرانی در محور نقشینه نیز در حال انجام است ، اضافه کرد : از این پس مقرر شده است پیش از تخریب هر ملک در محدوده بافت تاریخی ، پرونده ای برای آن ملک تشکیل شود که در آن فرم کارشناسی بافت تاریخی و فرم خدمات شهری با موضوع شرایط بهداشت محیطی ملک ، درج شده است.

محمود سرکاری مدیر ناحیه ۱ شهرداری آران و بیدگل هم از تکمیل طرح ساختمان ناحیه ۱ شهرداری آران و بیدگل تا یک ماه آینده خبر داد.

وی به ادامه عملیات عمرانی احداث خیابان افتخارالاسلام دبندی اشاره کرد و افزود : در حال حاضر عملیات زیرسازی بخش شمالی خیابان از سمت حسینیه چهارسوق در حال انجام است.

مدیر ناحیه ۱ شهرداری آران و بیدگل به جدول گذاری ، بلوک فرش ، بهسازی میدان ، آسفالت و لکه گیری معابر محدوده مسکن مهر توسط این مدیریت اشاره کرد و گفت : شهرداری آران و بیدگل در حال حاضر چند برابر میزان تعهد مالی خود در محدوده مسکن مهر هزینه کرده است و برای ادامه کار باید مذاکراتی با اداره راه و شهرسازی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

برگزاری دوره های آموزشی متناسب با تخصص های مورد نیاز شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.