کلینیک جامع و فوق تخصص بوستان از مصوبات مقام معظم رهبری بود

مدیر کلینیک بوستان کرمانشاه گفت: کلینیک  جامع و فوق تخصص بوستان از مصوبات مقام معظم رهبری  در مهرماه 90 بود که 6 هزار متر زیر بنا در 5 طبقه ساخته شده است.

کلینیک جامع و فوق تخصص بوستان از مصوبات مقام معظم رهبری بودپروه  مدیر کلینیک بوستان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: اعتبارات اولیه این کلینیک حدود 7 میلیارد تومان بود که با توجه به نوسات ارز 14 میلیارد تومان هزینه شده است که برا تکمیل نهایی این پروژه 2 تا 3 میلیارد دیگر نیاز است.
 
 
وی بیان کرد این کلینیک 60 اتاق معاینه و 10اتاق خدمات پاراکلینیکی دارد و در نوبت صبح بیش از 80متخصص و فوق تخصص برجسته در طول هفته ارائه خدمات می کنند و در شیفت عصر 25 پزشک متخصص و فوق تخصص در 14 رشته بیماران را ویزیت می کنند.
 
 وی بیان کرد:علاوه بر ویزیت بیماران خدمات جانبی از جمله دو اتاق تزریقات و پانسمان فعال دایر است که با تعرفه دولتی و حداقل هزینه ها به بیماران خدمات ارائه می دهند .
 
وی بیان کرد: خدمات کامل ارتوپدی  با حضور کارشناسان و مشاوره های روانشناسی ترک اعتیاد  تست آی ویو مشاوره های چشمی نیز در این مرکز ارائه می شود.
 
وی بیان  کرد:روزانه 600تا 700 مراجعه کننده داریم و این در حالیست که نیمی از طبقات راه اندازی نشده و ظرفیت افزایش دو تا سه برابری  هم داریم و زیر ساخت ها و فضای کافی نیز وجود دارد.
 
وی بیان کرد: خدمات لیزر درمانی   اپتومتریست گروه زنان  و زایمان گروه اورو لوژی  و خدمات سونوگرافی فعال است.
 
 
وی بابیان اینکه مرکز سنجش تراکم استخوان داریم گفت:تقاضاهای زیادی از طرف بیناران داشتیم با توجه به اینکه هزینه های انجام تست تراکم استخوان در مراکز خصوصی بسیار بالاست .
 
 
وی گفت:تراکم استخوان  در این مرکز با پیشرفته ترین تجهیزات ارائه می دهد و برای بررسی ریسک شکستگی ناشی از پوکی استخوان  در ده سال آینده  انجام تست ساختاری بدن به منظور انجام انداره گیری توده های چربی بدن است که در مراکز دیگر وجود ندارد.

 

انتهای پیام/ز

روزانه 600تا 700  نفر به  کلیلینک جامع و فوق تخصص بوستان مراجعه می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار