از مهم‌ترین اهداف بیمه سلامت است:

پوشش فراگیر بیمه و کاهش هزینه‌های درمانی در کشور

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پوشش فراگیر بیمه و کاهش هزینه‌های درمانی در کشور از مهم‌ترین اهداف بیمه سلامت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ الله‎کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین گرامیداشت هفته بیمه سلامت در شهرکرد اظهار داشت: تحقق بیمه سلامت در کشور، در راستای منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت.

وی افزود: کاهش پرداخت سهم بیمه شدگان و هزینه درمان بیماران، پوشش فراگیر بیمه، گسترش نظام ارجاع و پزشک خانواده از مهم‌ترین اهداف بیمه سلامت به عنوان یکی از خدمات نظام اسلامی است.

نصیری همچنین افزایش و توسعه خدمات بیم‌های و درمانی را از برنامه‌های اولویت دار دولت بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی و همچنین جنگ روانی دشمن علیه ملت ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های مهم و چشمگیری در بخش‌های گوناگون دست یافته که این موضوع، مرهون رهبری مدبرانه و همراهی مردم است.

نصیری با بیان عزم جدی و تلاش دولت و مسئولان برای حل مشکلات، ابراز امیدواری کرد: با شکست دشمن در جنگ اقتصادی، وضعیت و شرایط معیشتی جامعه بسیار بهتر و مطلوب‌تر شود.

وی یادآور شد: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر، هر گونه ترفند و توطئه‎ای را برای ضربه زدن به ملت ایران و جمهوری اسلامی به کار بردند، اما هیچ گاه پیروز میدان نشدند.

گفتنی است: این برنامه با حضور جواد مهراندیش رئیس مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی سازمان بیمه سلامت ایران، و با تجلیل از سه بیمه شده نمونه، سه دفتر پیشخوان نمونه و خانواده شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد برگزار شد.

۲۷ مهر تا سوم آبان به عنوان «هفته بیمه سلامت» نامگذاری شده و سوم آبان «سالروز تصویب قانون بیمه همگانی» است.

انتهای پیام/ز

آیین گرامیداشت هفته بیمه سلامت در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.