آیت الله دری نجف آبادی:

رسالت دانشگاه فرهنگان در ارتقا سلامت جامعه

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دانشگاه فرهنگیان نقش بسیار پررنگی در ارتقا سلامت جامعه دارد.

رسالت دانشگاه فرهنگان در ارتقا سلامت جامعهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان به رسالت بزرگ دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر و معلم پرور نقش بسیار پررنگی در توسعه کشور دارد و می تواند در ارتقا سلامت جامعه بسیار اثرگذار باشد.

آیت الله دری نجف ابادی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان از زمان تاسیس خود ثمرات خوبی برای جامعه علمی کشور داشته است، افزود: در گذشته مرکز علمی تربیت معلم و امروزه دانشگاه فرهنگیان با هدف تربیت معلمان با دانش موجب شده سطح علمی مدارس کشور ارتقا پیدا کند که در نتیجه امروز شاهد آن هستیم نسل جدید با هوشیاری فراوان در مسیر کسب علم تلاش می کند و درنهایت رشد علمی را در کشور شاهد هستیم.

وی به شغل خطیر و ارزشمند معلمی اشاره کرد و گفت: شما دانشجویان بعد از جایگاه مادر، نقش خطیری در تربیت نسل جدید دارید و باید به خود ببالید که شغل با ارزشی را برای خودتان انتخاب کرده اید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی کاهش برخی از آسیب های اجتماعی را در گرو عملکرو خوب معلمان در مداس دانست و گفت: مهم ترین سرمایه هر کشور نسل جوان و نوجوان آن کشور است که زمان زیادی در روز را در مدارس سپری می کنند، بنابراین با توجه ویژه به آنها و رعایت اصول دقیق آموزشی توسط معلمان در مدارس ، می توان آینده روشنی برای کشور ایجاد کرد.

آیت الله دری نجف ابادی خطاب به دانشجویان گفت: شما معلمان آینده هویت ساز هستید و انسانهای اثرگذار جامعه در آینده توسط شما تربیت می شوند و باید به خوبی قدر این فرصت را بدانید و در مسیر رشد و تعالی جامعه حرکت کنید.

وی در پایان دانشجویان خواهر دانشگاه فرهنگیان را به حفظ حجاب و عفاف توصیه کرد و گفت: حفظ شخصیت و رعایت اصول مذهبی در مدارس بسیار مهم است زیرا دانش آموزان دختر در مدارس از شما تاثیر می پذیرند و با توجه ویژه به این موضوع می توانیم در آینده مادران پاکدامنی را در کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/ ج

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.