بیش از ۲۰۰ خانه ژیمناستیک در کشور ساخته می‌شود

عضو هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک گفت: بیش از ۲۰۰ خانه ژیمناستیک با همکاری وزارت ورزش و جوانان تا سه سال آینده در کشور ساخته خواهد شد.

بیش از ۲۰۰ خانه ژیمناستیک در کشور ساخته می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن رمضانیان پور در نشست مجمع عمومی و سالیانه هیات ژیمناستیک استان بوشهر، افزود: این خانه‌های تخصصی ژیمناستیک به بهبود فعالیت هیات‌های استانی کمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر استفاده از فضا‌های ورزشی نهاد‌های دولتی، بیان کرد: اعتبارامسال فدراسیون ژیمناستیک ۲۵ میلیارد ریال است که بر همین اساس، سهم هیات‌های استانی ناچیز خواهد بود.

رمضانیان پور از هیات‌ها خواست به دنبال جذب حامی مالی باشند و در این زمینه فدراسیون با بخش خصوصی از جمله بانک‌ها نشست‌های خوبی داشته و امیدواریم بتوانیم حمایت آن‌ها را جلب کنیم.

رئیس هیات ژیمناستیک استان بوشهر نیزبا تاکید بر توجه بیشتر به استعدادیابی، گفت: هیات ژیمناستیک استان بوشهر امسال در رقابت‌های کشوری علمکرد خوبی داشت و به ویژه بانوان در این رشته پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

محمود برقک افزود: با توجه به تجهیز تنها سالن ژیمناستیک شهر بوشهر، این سالن می‌تواند نیاز باشگاه‌ها را تامین کند و آماده همکاری با باشگاه‌ها هستیم.

وی بیان کرد: پارسال بیش از هشت دوره آموزشی در استان برگزار کردیم و امسال هم این برنامه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ک

ایجاد بیش از ۲۰۰ خانه ژیمناستیک در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.