مجروحیت شدید مسافران مترو در اثر نقص ناگهانی پله برقی! +فیلم

نقص فنی پله برقی در یکی از ایستگاه های متروی ایتالیا موجب زخمی شدن تعدادی از مسافران که بیشتر آنها طرفداران یک تیم روسی بودند شد.

لحظه زخمی شدن مسافران مترو در اثر نقص فنی پله برقی! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نقص فنی پله برقی یکی از ایستگاه های متروی رم ایتالیا موجب زخمی شدن تعدادی زیادی از مسافران شد. در این حادثه زمانی که تعدادی از مسافران سوار بر پله برقی بودند ناگهان سرعت آن یاد و منجر به برخورد شدید مسافران در پایین پله برقی با یکدیگر شد. این حادثه در بعدظهر روز گذشته و پیش از شروع دیدار دو تیم روسی و ایتالیایی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رخ داد.

مسافران حادثه دیده عده ای از تماشاگران تیم فوتبال باشگاه زسکا مسکو ( CSKA) بودند که با استفاده از مترو قصد رفتن به استادیوم المپیاکو برای تشویق تیم خود در مقابل تیم آ اس رم ایتالیا را داشتند. بنا به گزارش رسانه های محلی علت نقص فنی پله برقی " پریدن و آواز خواندن" هواداران این تیم پس از سوار شدن بر پله برقی بود. بنا به گزارش روزنامه la Repubblica دست کم 20 نفر در این حادثه دچار جراحت شدند که پای یکی از طرفداران بریده و 7 نفر دیگر دچار جراحت شدید شدند. بیشتر مجروحان اهل روسیه و تعداد کمی از آنها نیز ایتالیایی بودند.

ویدئویی که توسط دوربین های مدار بسته داخل ایستگاه مترو تهیه شده است لحظه وقوع حادثه را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که افزایش ناگهانی سرعت پله برقی موجب می شود تا مسافران تعادل خود را از دست داده و در انتهای پله برقی شدیدا با یکدیگر برخورد کنند.

پس از این حادثه مسئولان مترو اقدام به بستن این ایستگاه کردند و گروه های امداد پزشکی و اورژانس به همراه صدها آتش‌نشان در محل حادثه حضور یافتند. پرسنل گروه اورژانس پزشکی با کمک آتش‌نشانان تلاش کردند تا مجروحان حادثه را بلافاصله از محل خارج و به بیمارستان منتقل کنند.

انتهای پیام/

لحظه زخمی شدن مسافران مترو در اثر نقص فنی پله برقی!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.