دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان؛

عبودیت در راهپیمایی اربعین آمیخته شده است

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: عبودیت به معنای واقعی در راهپیمایی اربعین حسینی آمیخته شده است و تنها دین باوران آن را درک می کنند.

عبودیت به معنای واقعی در راهپیمایی اربعین آمیخته شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان در نشست دبیران اقامه نماز شورای حمل و نقل استان که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان برگزار شد، با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی حرکتی کاملا دینی دارد، اظهار داشت: این حرکت عظیم و حماسی به معنای واقعی و ذاتی مذهبی و دینی است.

وی افزود: این حرکت نه حرکتی سیاحتی و گردشگری و نه حرکتی اقتصادی و سیاسی است، بلکه با عبودیت به معنای واقعی آمیخته شده است و تنها دین باوران آن را درک می کنند.

حسنی حلم ادامه داد: در این ایام، نماز جایگاه خاصی دارد و در این بین ما وظیفه داریم آنچه در توان است برای ارائه خدمات بهتر در زمینه تجهیز، ساماندهی و در اختیار دادن نمازخانه ها برای زوار اربعین انجام دهیم.

وی یادآور شد: دستگاه های حمل و نقل در این ایام وظیفه خطیری دارند و یکی از این ادارات مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای است که می تواند در بحث تبلیغات فرهنگی و حمل و نقل رانندگان و مسافران نقش موثری داشته باشند.

انتهای پیام/ د 

آمیختگی معنوی و عبودیت در  راهپیمایی اربعین حسینی موج می زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.