مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد؛

تجهیز نمازخانه 32 مجتمع خدماتی رفاهی در ایام اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از تجهیز و آماده سازی مساجد و نمازخانه 32 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

نمازخانه 32 مجتمع خدماتی رفاهی در ایام اربعین تجهیز شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهند، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در نشست دبیران اقامه نماز شورای حمل و نقل استان با اشاره به اینکه تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان در مسیر تردد زائران حسینی به شکل شبانه روزی فعالیت دارند، اظهار داشت: زائران می‌توانند در صورت نیاز و مواقع اضطراری از فضاها و امکانات این مجتمع‌ها استفاده کنند.

وی بر پیگیری و نظارت بر کیفیت مساجد و نمازخانه های مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تأکید کرد و گفت: باز بودن مساجد و نمازخانه های بین راهی در زمان اوقات شرعی و پخش اذان در تمامی مراکز در دستور کار قرار گرفته است.

پناهنده ادامه داد: با توجه به پذیرش قبول خدمات از سوی صاحبان مجتمع ها لازم است در این ایام توجه به خدمات رسانی بیشتر شود.

وی ابراز خرسندی کرد: خوشبختانه در سال های اخیر با توجه به بازرسی ها و نظارت های انجام شده اصلاحات و بازنگری هایی در مساجد و نمازخانه های بین راهی شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان، تجهیز و آماده سازی مساجد و نمازخانه های بین راهی پایانه های مسافربری را از دیگر اقدامات انجام شده در ایام اربعین عنوان و خاطرنشان کرد: نظارت بر توقف اتوبوس های بین شهری در اوقات شرعی نماز برای خواندن نماز مسافران و زائران به ویژه نماز صبح و برخورد با رانندگان متخلف نیز در دستور کار است.

این مسئول بر فضاسازی محیطی این اماکن مذهبی با روش های گوناگون تأکید و تصریح کرد: با تمهيدات اتخاذ شده مجتمع هاي خدماتي رفاهي با تمام توان آماده خدمات رساني به زائران اباعبداله الحسين(ع) كه از سراسر كشور به استان همدان سفر مي كنند، خواهند بود.

انتهای پیام/ د 

تجهیز نمازخانه مجتمع های بین راهی همدان در اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.