کاهش آمار جرایم در استان کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با انجام برنامه‌ریزی در حوزه پیشگیری، آمار جرائم حوزه نیرو‌های مسلح کرمانشاه پایین آمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : در دستگاه قضایی و زیرمجموعه آن آنچه را که باید سرلوحه قرار دهیم، بحث پیشگیری است و مقدم بر پیشگیری باید پیش‌بینی باشد.

وی با بیان اینکه در این رابطه برنامه‌ریزی‌هایی در یگان‌های نیرو‌های مسلح استان انجام شده، افزود: باید تلاش کرد تا بحث پیشگیری از وقوع جرم در نیرو‌های مسلح بیشتر تقویت شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: البته انجام برنامه ریزی‌های مناسب از گذشته باعث شده تا آمار جرائم در بخش نیرو‌های مسلح درکرمانشاه روند کاهشی داشته باشد.

وی بر لزوم افزایش آموزش درحوزه جرائم بین نیرو‌های مسلح تاکید کرد و گفت: متاسفانه گا‌ها این نیرو‌ها اعمالی را انجام می‌دهند که از جرم بودن آن اطلاع ندارند.

عدالتخواه یادآورشد: برخی از فعالیت‌ها در حوزه نظامی جرم است، در حالیکه در حوزه عمومی جرم نیست، لذا باید در این رابطه آموزش‌هایی را در بین نیرو‌های مسلح داشته باشیم تا شاهد تشکیل کمترین پرونده‌ها در این حوزه باشیم.

عدالتخواه خاطرنشان کرد: دادستان عمومی و انقلاب و دادستان نظامی استان کرمانشاه جلسات مشترک مطالعاتی در بحث استفاده از نهاد‌های ارفاقی در یگان‌ها داشته باشند تا به سمت کمترین مجازات‌ها در این بخش برویم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه به در پیش بودن اجتماع بزرگ مسلمانان در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: پیاده روی اربعین حرکت بزرگ و لشکرکشی جهان اسلام است تا کفر بداند که شیفتگان خاندان عصمت و طهارت، آماده دفاع از این خاندان و اسلام هستند .

 

 

انتهای پیام/د

برخی از فعالیت‌ها در حوزه نظامی جرم است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار