فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد:

دستگیری سارق ساختمان های نیمه تمام

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: پلیس موفق به دستگیری فردی شده که از ساختمان های نیمه تمام سرقت می‌کرده است.

دستگیری سارق ساختمان های نیمه تمامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ جمشید باقری فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه تمام در همدان خبر داد و گفت : با دستگیری این فرد به  4 مورد سرقت از ساختمان‌های نیمه تمام اعتراف کرده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: ماموران انتظامی شهرستان همدان گزارش‌های از انجام سرقت در برخی ساختمان های همدان دریافت و بررسی موضوع را توسط کلانتری 15 همدان در دستور خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: درگزارش مشخص شد که سارق فقط در یک فقره 700 کیلوگرم آهن از این ساختمان‌های در حال ساخت و نیمه کاره مانده را سرقت کرده است.  ماموران انتظامی همدان همدان برای شناسایی و دستگیری سارق، دوربین‌های مدار بسته پیرامون محل‌های گزارش سرقت را بررسی کردند.

باقری افزود: با این اقدام پلیسی شناسایی گشتی کلانتری آن محدوده متهم را در یکی از معابر مجاور محل سرقت دستگیر کرد. تا با بررسی بیشتر و ارائه دلایل پلیس به سرقت های خود اعتراف کند. با اقرار مجرم به سرقت با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان همچنین با تاکید بر اینکه پلیس اقدام خود را به طور مستمر و قاطع با فروشندگان مواد مخدر انجام می دهد، اظهار داشت: سه فروشنده خرد مواد مخدر سنتی هم در روز‌های اخیر در همدان دستگیر شده اند.

وی روش فروش مواد مخدر توسط این مجرمان را در پوشش مغازه ای در شهر جورقان عنوان و افزود: آنها به صورت باندی این مواد را تهیه و در این شهر به صورت خرد می فروختند.

این مقام انتظامی همدان گفت: با کنترل و نظارت ماموران انتظامی کلانتری 18 همدان این افراد در اقدام عملیاتی و هماهنگ ماموران به صورت جدا از هم دستگیر و برای طی شدن فرایند قضایی برای آنها پرونده تشکیل شد.

باقری به شهروندان توصیه کرد: پلیس همیشه آماده کمک و تامین امنیت مردم است و در صورتی که با مشکلی در حوزه مسایل امنیتی مواجه هستند کافی است تا در اسرع وقت پلیس 110 را مطلع کنند تا پلیس با اقدام های انتظامی و امنیتی آنها را از دام مجرمان رها کند.

 انتهای پیام/د.ا

سارق ساختمان‌های نیمه تمام به دام پلیس همدان افتاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار