مدیرکل راهداری و حمل جاده ای ایلام مطرح کرد؛

تردد بیش از 155 هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران

مدیرکل راهداری و حمل جاده ای ایلام گفت: تنها در روز گذشته بیش از 155 هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران از کشور خارج شده و 18 هزار نفر نیز از عراق وارد ایران شده اند.

تردد بیش از 155 هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل جاده ای ایلام گفت: بیش از 2 میلیون تردد خودرویی نیز از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته در مسیر ایلام به پایانه مرزی مهران ثبت شده است که این میزان تردد خودرو ثبت شده شامل وسایل نقلیه خصوصی و ناوگان عمومی چون اتوبوس از نقاط کشور است که زائران اربعین را به پایانه مرزی مهران منتقل می کنند.

وی اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تسهیل خروج و ورود زائران اربعین از گذرگاه مرزی مهران مهیاست، ضمن اینکه نقاط حادثه خیز مسیرهای منتهی به پایانه مرزی شناسایی شده و تا قبل از اربعین ایمن سازی می شوند.

دلخواه به پیش بینی افزایش تردد زائران اربعین حسینی در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: تدارک کافی برای تامین وسایل نقلیه عمومی برای جا به جایی زائران عتبات عالیات قبل از برگزاری کنگره بزرگ اربعین صورت می گیرد و در این خصوص از ظرفیت سایر استان ها همانند سال های گذشته استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ د

افزایش تردد در مرز مهران

برچسب ها: اربعین 97 ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.