ارائه خدمات بیمه‌ای مطلوب توسط شرکت‌های بیمه‌ای یکی از مطالبات به حق مردم است

فرماندار شهرستان ماکو گفت:ارائه خدمات بیمه‌ای مطلوب توسط شرکت‌های بیمه‌ای یکی از مطالبات به حق مردم است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛صبح امروز بمناسبت گرامیداشت هفته بیمه سلامت، رئیس این اداره با حضور در محل فرمانداری، با شاهین علیزاده دیدار و گفتگو کرد.

شاهین علیزاده در این دیدار با تقدیر از مجموعه اقدامات و عملکرد اداره بیمه سلامت گفت: ساختار بیمه یکی از ارکان‌های اصلی سلامت است و هدف دولت تدبیر و امید اصلاح آن و تحت پوشش قرار جمعیت حداکثری جامعه توسط شرکت‌های بیمه‌ای است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بیمه‌ای مطلوب توسط شرکت‌های بیمه منجمله بیمه سلامت یکی از مطالبات به حق مردم است افزود: تاکنون عملکرد بیمه سلامت در شهرستان ماکو مطلوب بوده است و رضایتمندی نسبی مردم را در برداشته است.

فرماندار ماکو گفت: درصد بالایی از جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت است و احداث ساختمان اداری مستقل جهت تسهیل درمراجعات مردم به این بیمه ضروری است.

نصیری رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان ماکو نیز در این دیدار با تشریح وظایف و عملکرد این بیمه گفت:: بیمه سلامت شهرستان ماکو با ۶ پرسنل و ۲ دفتر پیشخوان ۶۵ درصد جمعیت را تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: در حال حاضر بیمه سلامت به ۶۲۴۰۰ نفر از جمعیت شهرستان ماکو خدمات ارائه میدهد و در این راستا ۶۲ نفر از مبتلایان به بیماری صعب العلاج خدمات صد درصد رایگان دریافت می‌نمایند.
 
انتهای پیام/م
 

بیمه سلامت یکی از مطالبات به حق مردم است

برچسب ها: بیمه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.