در نیمه اول سال جاری انجام گرفت

تردد نزدیک به ۹۰ میلیون وسیله نقلیه درمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تردد نزدیک به ۹۰ میلیون وسیله نقلیه درمحور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سالجاری نزدیک به ۹۰ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان تردد کردند که سهم خودرو‌های سواری و وانت ۷۹ میلیون و سهم وسایل نقلیه سنگین افزون بر ۱۱ میلیون است.

ارسلان شکری با بیان اینکه بیشترین تردد وسیله نقلیه در محور ارومیه به سلماس و کمترین آن در محور پلدشت به جلفا بود، ادامه داد: بیشترین تردد وسایل نقلیه سبک (سواری و وانت) و نیز وسایل نقلیه سنگین در محور ارومیه به سلماس بود، اما کمترین تردد وسایل نقلیه سبک از مرز جلفا به سمت سه راهی ایواوغلی و نیز کمترین تردد وسایل نقلیه سنگین در محور مهاباد به پیرانشهر انجام شده است.
 
وی یادآور شد: در شش ماهه اول سالجاری متوسط سرعت ثبت شده وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان ۷۵ کیلومتر بر ساعت بوده که محور ارومیه به رشکان بیشترین سرعت‌های وسایل نقلیه و محور پیرانشهر به مرز تمرچین کمترین آن را به خود اختصاص داده اند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مستمر راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی جهت نظارت بر ایمنی محور‌های مواصلاتی استان و همچنین حضور مداوم پلیس راه برای کنترل وسایل نقلیه ابراز امیدواری کرد محور‌های مواصلاتی استان مکانی امن و ایمن برای تردد وسایل نقلیه البته با رعایت کلیه قوانین و مقررات توسط رانندگان باشد.
 
انتهای پیام/م
 

افزایش تردد وسایل نقلیه در جاده های آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.