فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خبرداد؛

کشف یک تن و ۳۷۶ کیلو گرم مواد افیونی در ایرانشهر /۲قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سیستان بلوچستان از کشف یک تن و ۳۷۶ کیلو گرم مواد افیونی و دستگیری ۲ قاچاقچی درایرانشهر خبر داد.

سردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با اقدامات اطلاعاتی پیچیده از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: پس از چندین شبانه روز تحقیقات گسترده میدانی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، روز گذشته به اطلاعاتی در خصوص تردد قاچاقچیان در یکی از محور‌های بیابانی-کوهستانی با ۲ دستگاه خودرو دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این عملیات که با هدایت فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر و با حضور تیم‌هایی از تکاوران پلیس همراه بود پس از ساعتی کمین در مسیر تردد اعضای این باند سرانجام ظهر گذشته آن‌ها را غافلگیر کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: در این عملیات قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات متواری که با سرعت عمل تکاوران پلیس، ۲ نفر از اعضای باند دستگیر و در بازرسی از ۲ خودرو آنان یک تن و ۳۳۹ کیلو و ۷۵ گرم تریاک، ۲۹ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش و ۷ کیلو و ۹۱۰ گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند قاچاق افزود امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ در این استان امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باند‌های قاچاق موادمخدر است.

 

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در سیستان  و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار