دبیر قرارگاه اربعین نیروی انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

استقرار نظم و امنیت مثال زدنی در پایانه مرزی مهران

دبیر قرارگاه اربعین نیروی انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی با استفاده از تجارب سالهای گذشته نظم و آرامش مثال زدنی ،را در مرز مهران فراهم کرده و این امنیت امروز در پایانه مرزی مهران مثال زدنی است.

استقرار نظم و امنیت مثال زدنی در پایانه مرزی مهران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ جلال میرزابیگی دبیر قرارگاه اربعین نیروی انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی با استفاده از تجارب و رفع معایب سال های گذشته، امسال یک نظم و امنیت مثال زدنی را در مرز مهران فراهم کرده و ترددها روان و به آسانی صورت می گیرد .

وی اظهار کرد: تا این لحظه حدود ۷۰۵ هزار نفر از مرز زمینی مهران به سمت عراق عبور و حدود ۷۵ هزار نفر به خاک کشور بازگشته اند.

سرهنگ میرزابیگی افزود: خودروها که در معابر شهر مهران سد معبر کرده بودند برای تامین امنیت، آنها را به پارکینگ انتقال و از زائران عزیز می خواهیم در زمان برگشت و نبود خودروهایشان جهت اطلاع از محل آن با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل فرمایند تا آدرس خودرویشان به آنها داده شود.

وی با اشاره به پر شدن ظرفیت ۸۱ پارکینگ خصوصی در شهر مهران ادامه داد: تا به حال حدود ۶۰ هزار دستگاه خودرو در داخل شهر مهران و پارکینگ های آن پارک شده و از امروز تدبیر شده از لحاظ ترافیکی ورود خودرو کاملا به پارکینگ بزرگ اربعین باشد و ساماندهی شهر مهران شروع شده است.

سرهنگ میرزابیگی اضافه کرد: با توجه به احتمال بارندگی در ساعات آینده از زائران عزیز خواستاریم مسیر و حرکت خودشان را به نحوی تعیین کنند که در مسیرهای سیلابی قرار نگیرند و با مامورین انتظامی جهت انتقال به توقفگاه ها همکاری کنند.

انتهای پیام/ د

امنیت در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.