یک گل و یک امتیاز سهم دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران

در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی به پایان رسید و سهم هر تیم یک گل و یک امتیاز بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته دهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پیگیری شد که دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند.

دقایق ابتدایی بازی توپ در مرکز میدان بین دوتیم رد و بدل شد ، بازیکنان دوتیم با تمرکز بالا و پاس‌های کوتاه قصد پیدا کردند راه نفوذ به سمت دروازه حریف را داشتند.

اواسط نیمه اول توپ و میدان به دست ذوبی‌ها افتاد ، بازیکنان این تیم با پاس‌های کوتاه قصد نفوذ در دفاع اتوبوسی پیکان داشتند که نتوانستد با تلاش‌های خود به‌گلی برسند.

در ادامه روند بازی ، بازیکنان دوتیم بدون تمرکز و اغلب در وسط میدان بازی را ادامه دادند اما در دقایق آخر با بی‌دقتی خط دفاعی ذوب‌آهن ، تیم پیکان صاحب ضربه آزاد شد و توانست به گل اول بازی برسد.

در آغاز نیمه دوم حملات ذوب‌آهن جان گرفت ، با گذشت دقایق از آغاز این نیمه بازیکنان ذوب‌آهن محوطه جریمه پیکان را خالی نکردند تا مجددا گلزنی کنند؛ پیکان نیز نیم نگاهی به ضدحملات داشت اما به گل نرسید.

در ادامه روند این دیدار هیجان فوتبالی در بازی جریان گرفت ، دوتیم با حملات فراوان اما نیمه کاره قصد گلزنی داشتند اما با بی‌دقتی موقعیت‌ها یکی پس از دیگری  از دست رفت ؛ البته مسلمان پس از ورود به زمین توانست گل تساوی سبزپوشان را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر برساند تا نتیجه بازی به تساوی کشیده شود.

در دقایق پایانی این دیدار مالک زمین سپزپوشان بودند اما دفاع اتوبوسی پیکان مانع گلزنی شاگردان نمازی ‌شد.

انتهای پیام/م

ذوب‌آهن اصفهان در خانه حریف پیکان تهران نشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.