لیگ اروپا

پیروزی چلسی با هت تریک لوفتوس چیک/۳ امتیاز ارزشمند لاتزیو در فرانسه

در ادامه رقابتهای هفته سوم مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ، ۱۲ مسابقه شش گروه دوم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه رقابتهای هفته سوم مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ، ۱۲ مسابقه شش گروه دوم برگزار شد.

در مهمترین دیدار تیم چلسی از گروه L در ورزشگاه استفمفوردبریج شهر لندن میزبان تیم باته بوریسف بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. هر سه گل چلسی را در این دیدار لوفتوس چیک هافبک 23 ساله و انگلیسی شیرهای لندن در دقایق سه، هشت و ۵۴ به ثمر رساند. تک گل مهمان را نیز  الکسی ریوس در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند.

در همین گروه تیم پائوک با دو گل مغلوب ویدئوتون شد. در جدول این گروه تیم چلسی با ۹ امتیاز صدرنشین است و سه تیم دیگر سه امتیازی هستند.

پیروزی چلسی با هت تریک لوفتوس چیک/۳ امتیاز ارزشمند لاتزیو در فرانسه

در دیگر بازی مهم، تیم لاتزیو در گروه H مهمان تیم مارسی بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.رودی گارسیا طی دو فصل و نیم حضور در تیم آ اس رم، هرگز مقابل لاتزیو در دربی ها بازنده نبود اما امشب مقابل این تیم روی نیمکت مارسی شکست خورد. دیمیتری پایت برای مارسی و والاس ، سایسدو و ماروشیچ برای عقابهای شهر رم گلزنی کردند.پیش از آغاز این دیدار و در حین برگزاری آن، هواداران دو تیم بارها با یکدیگر درگیر شدند.

در همین گروه اینتراخت با دو گل آپولون را شکست داد. اینتراخت با ۹ و لاتزیو با شش امتیاز تیم های اول و دوم این گروه هستند.

پیروزی چلسی با هت تریک لوفتوس چیک/۳ امتیاز ارزشمند لاتزیو در فرانسه

در گروه J‌ سویا با شش گل حریف ترکیه ای خود آکیساراسمور را مغلوب کرد و استاندادرلیژ دو بر یک کراسنودار را شکست داد. سویا، کراسنودار و استاندادر لیژ سه تیم شش امتیازی این گروه هستند.

در گروه G رنجرز و اسپارتاک مسکو بدون گل مساوی کردند و ویارئال با پنج گل راپید وین شکست داد.

در‌گروه I خنک با نتیجه چهار بر دو مقابل میزبانش بشیکتاش به پیروزی رسید و مصاف تیم های سارپسبورگ و مالمو یک بر یک مساوی شد.

در گروه K نیز یابلونک و آستانه یک بر یک مساوی شدند و رن دو بر یک مقابل دیناموکیف شکست خورد.

12 مسابقه شش گروه نخست از ساعت 20 و 25 دقیقه برگزار شده بود.


بیشتر بخوانید:پیروزی آرسنال و شکست میلان/گلزنی قربانی مانع شکست اسپارتاک مقابل یاران محرمی نشد

میلان به دنبال فراموشی تلخی دلامادوینا/ توپخانه آرسنال به لیسبون رسید

 

انتهای پیام/

نتایج رقابتهای هفته سوم لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار