دایی: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی خیلی سخت داریم مقابل پرسپولیس داریم.

دایی: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت:  بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم ، متأسفانه در بازی قبل کمال شایستگی نتوانستیم موفق شویم.

او ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم از فینالیست لیگ قهرمانان آسیا امتیاز بگیریم. همه سعی ما این است که امتیاز بازی را بگیریم و تمرینات خوبی هم در این هفته انجام دادیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

دایی در مورد اینکه حضور پرسپولیس در فینال باعث می‌شود که این تیم با احتیاط مقابل سایپا بازی کند گفت: پرسپولیس هیچ موقع تیمی نیست که وقتی به فینال آسیا برود لیگ را دست کم بگیرد. آنها با قدرت و انگیزه بیشتری می‌آیند تا شایستگی‌هایشان را نشان بدهند و هواداران هم توقع جز این از پرسپولیس ندارند.بازی خوبی خواهد شد پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی بزرگی دارد و کار سختی مقابل این تیم داریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره بازی در زمین ورزشگاه تختی که کیفیت مناسبی ندارد اظهار داشت: حرف شما را قبول دارم اما ما باید شرایط را ببینیم، شورای تأمین بازی کردن ما در زمین قوامین را نپذیرفت و به دلیل برخی معذورات نمی‌توانیم آنجا میزبان باشیم.از طرفی هم در ورزشگاه آزادی نمی‌توانیم از رقبا میزبانی کنیم چرا که هزینه زمین آزادی ۵ برابر ورزشگاه تختی است و هزینه زیادی برای ما به وجود می‌آورد. از طرفی اگر بخواهیم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم هر دو بازی رفت و برگشت ما با تیم میهمان خواهد بود.

او درباره اینکه چرا در زمین شهرقدس میزبانی نمی‌کنید، خاطرنشان کرد: شورای تأمین اجازه میزبانی به ما در ورزشگاه اکباتان را نمی‌دهد ما سال قبل هم در تختی بازی کردیم اما از مسئولان ورزشگاه تختی خواهش می‌کنم که این زمین را به حال خود رها نکنند و فقط برای دو بازی این طرف و آن طرف آن را وصله پینه نکنند. حرف شما را قبول دارم اما به خاطر برخی شرایط نمی‌توانیم آنجا میزبانی کنیم.

علی دایی سرمربی تیم سایپا درباره وضعیت مصدومان این تیم اظهار داشت: ما چند مصدوم داریم که به بازی فردا نمی‌رسند البته چند بازیکنی هم که می‌توانند به ما کمک کنند فردا با ما خواهند بود اما لیست تیم ما را که ببینید از روز اول بازیکنان جوانی را در آن قرار دادیم و از جوان‌ها در طول فصل استفاده می‌کنیم. ما چند بازیکن را در دو سه هفته اخیر به صورت کامل در اختیار نداشتیم و به امید خدا فردا با همین بضاعت بازی خوبی انجام خواهیم داد. البته روزبه شاه‌علی‌دوست و معین عباسیان قطعاً با ما نخواهند بود، اما چند بازیکن هم هستند که پزشکان تیم تا امشب درباره آنها به ما خبر خواهند داد که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه.

دایی درباره اینکه فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا چه تأثیری روی بازی این تیم خواهد داشت، افزود: بازی‌های آسیایی یک مقوله جداست و بحث لیگ برتر هم یک موضوع جداگانه به حساب می‌آید. اگر پرسپولیس می‌خواهد در لیگ موفق باشد، باید همه باز‌ی‌ها را جدی بگیرد و به نظر من آنها برای پیروزی به میدان می‌آیند و بازیکنان‌شان انگیزه زیادی دارند تا نشان بدهند فینالیست شدن در آسیا حق آنهاست و مطمئنم این مسئله باعث می‌شود فردا بازی سختی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

حجازی بهترین دروازه بان تاریخ جام ملت‌های آسیا شد

۳ گام پرسپولیس ایران برای رویارویی با رئال مادرید اسپانیا

ستاره‌های آسیایی استقلال در فیفا گم‌شدند


انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم فوتبال سایپا پیش از دیدار مقابل پرسپولیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار