با مرگ ۲۰۰ نفر در روز، شمار قربانیان مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در آمریکا در یک سال به مراتب بیشتر از شمار قربانیان سرطان سینه، تصادف‌های جاده‌ای و یا استفاده از اسلحه می‌باشد.

مرگ روزانه ۲۰۰ نفر در آمریکا بر اثر استفاده از مواد مخدربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در آمریکا به مرگ حدود ۲۰۰ نفر در روز می‌انجامد.

به عبارت دیگر، شمار قربانیان مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در آمریکا در یک سال به مراتب بیشتر از شمار قربانیان سرطان سینه، تصادف‌های جاده‌ای و یا استفاده از اسلحه می‌باشد. در حال حاضر، دو میلیون نفر از مردم آمریکا از انواع اختلالات مرتبط با مصرف مواد مخدر رنج می‌برند.

تصور کنید هر روز یک فروند هواپیمای حامل حدود ۲۰۰ مسافر سقوط می‌کرد. در صورتی که چنین امری حادث شود، آمریکایی‌ها خواستار آن خواهند شد که در این باره توضیح داده شود و اقدام عملی انجام گیرد.

آمار و ارقامی که در این زمینه وجود دارد نگران کننده و وحشت آور است. نتایجی که به دست آمده است کاملا گویاست. کنگره آمریکا نیز در اوایل ماه جاری میلادی قانون موسوم به اچ‌آر۶ یا «قانون حمایت از بیماران و جوامع» را تصویب کرد. این قانون بزرگترین تلاش در حوزه قانونگذاری برای مواجهه با بحران استفاده از مواد مخدر در آمریکا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

قربانیان مواد مخدر آمریکا از قربانیان سرطان، تصادفات و تیراندازی بیشتراند

برچسب ها: اعتیاد ، آمریکا ، کاخ سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار