رئیس اوژانس شهرستان اردکان خبر داد؛

بیش از ۳ هزار ماموریت از سوی اورژانس اردکان

رئیس اوژانس شهرستان اردکان گفت : ۳ هزارو دویست و هفت ماموریت در شش ماهه اول امسال در اردکان انجام شده است که از این تعداد پانصدو پنجاه و هشت مورد تصادف ثبت شده است.

 مصطفی نوروزی رئیس اوژانس شهرستان اردکان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت : ۳ هزارو دویست و هفت ماموریت در شش ماه اول امسال  از سوی اورژانس اردکان انجام شده است که از این تعداد پانصدو پنجاه وهشت مورد تصادف ،صدو چهل و پنج ماموریت قلبی، هزار و صدو هشتاد دو  ماموریت داخلی ثبت شده است.

نوروزی افزود: در پایگاه ترک آباد سیصدو بیست ماموریت انجام شده است که از این تعداد هشتاد مورد تصادف و صدو پنجاه و هفت قلبی و هشتادو سه مورد ماموریت داخلی خدمات رسانی شده است.

نوروزی گفت : اورژانس عقدا چهارصدو بیست و یک ماموریت در این شش ماه انجام داده که صدو سی هفت مورد تصادف جاده‌ای  در داخل جاده‌ های  عقدا و دویست و چهل هفت ماموریت‌های داخلی و اوژانسی بوده است.

رئیس اوژانس ارکان افزود: تعداد فوتی‌های تصادفی در شش ماه اول امسال ۵ فوتی در صحنه تصادف  و کل ماموریت‌ها چه داخلی چه تصادفات سه هزارو دویست و هفت مورد گزارش شده است.

نوروزی گفت: تاکنون ۶ پایگاه جاده‌ای در ترک آباد و عقدا، چوپانان، خرانق، ساغند، رباط و ۲ پایگاه شهری در اردکان مستقر است که هر پایگاه یک آمبولانس دارد و ما با کمبود نیروی انسانی متخصص و کمبود آمبولانس در این شهرستان  روبه رو هستیم.

انتهای پیام/ی

آمار ماموریت های اورزانس اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.