دستگیری فرد ارسال کننده محتوای غیراخلاقی توسط پلیس فتا

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه به تشکیل پرونده با موضوع مزاحمت از طریق ارسال محتوای مستهجن در فضای مجازی خبر داد .

دستگیری فرد ارسال کننده محتوای غیراخلاقی توسط پلیس فتابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کریمی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده با موضوع مزاحمت از طریق ارسال محتوای مستهجن گفت: فردی که اقدام با ارسال تصاویر و فیلم‌مستهجن و غیراخلاقی از طریق شبکه‌اجتماعی تلگرام برای دختر کرمانشاهی ایجاد مزاحمت نموده بود توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر گردید.

وی گفت : خانم جوان کرمانشاهی به این پلیس مراجعه اعلام داشت شخصی ناشناس از طریق شبکه‌اجتماعی تلگرام اقدام به ارسال پیام‌های توهین‌آمیز به همراه تصاویر و فیلم‌های مستهجن برای وی می‌نماید که این موضوع باعث ایجاد آزار روحی و روانی و مشکلات خانوادگی برای ایشان شده است، لذا در این راستا پرونده تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وى افزود: کارشناسان اين پليس با حساسيت نسبت به پيگيری موضوع مطروحه اقدام و با به کارگيری شگردهای فنی و پليسی، متهم را شناسايی و پس از اخذ دستور مقام محترم قضايی نامبرده را دستگير کردند.

کریمی گفت: در تحقیقات مقدماتی این اتهام را انکار کرد ولی پس از مواجه شدن با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، به بزه انتسابی معترف و اعلام داشت نام کاربری تلگرام شاکیه را به عنوان یک فرد با مشکلی اخلاقی از طریق یک فرد ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام دریافت کرده است به همین دلیل اقدام به ارسال محتوای غیراخلاقی برای وی نموده و حال از کار خود پشیمان است.

این مسئول انتظامی بیان کرد: زمانی که متهم با شاکیه روبرو گردید متوجه شد وی از اشنایان نزدیکش بوده و ناخواسته برای ایشان ایجاد مزاحمت نموده است.

 

 

انتهای پیام/د

انتشار مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی دردسر ساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار