پلمب انبار با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال کالای احتکار در شیراز

فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف انبار مواد غذایی احتکار شده به ارزش ۵۳۸ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در یکی از محله‌های شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر دپوی مقدار زیادی مواد غذایی و امتناع از عرضه و فروش آن برای مدت طولانی و غیر مجاز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل اکیپ ویژه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی انبار مورد نظر را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از این انبار، مقدار ۶۶۷ هزار و ۱۴۰ کیلوگرم برنج، ۶۵۴ هزار و ۱۸۰ کیلوگرم عدس، ۴۳۵ هزار و ۳۵ کیلوگرم ادویه جات، ۸۰ هزار و ۲۳۰ کیلوگرم پسته، ۷۸ هزارو ۷۰ کیلوگرم چای، ۱۴ هزارو ۷۷۳ کیلوگرم بادام زمینی و ۱۵ هزار و ۱۸۰ کیلوگرم تخمه آفتابگردان که احتکار شده بود کشف کردند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، افزود: برابر دستور مقام قضائی همه کالا‌های موجود ضبط و انبار مورد نظر پلمب شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: برخورد با قاچاقچیان و احتکارگران به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی استان فارس قرار دارد.

انتهای پیام/ن

کشف انبار احتکار کالا در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار