رئیس خانه معدن ایران خبر داد:

حضور ۳۵ کشور خارجی در نمایشگاه ایران کانمین

بهرامن گفت: امسال حدود ۳۵ کشور در نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته شرکت می‌کنند.

حضور ۳۰ کشور خارجی در نمایشگاه ایران کانمینبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرامن، رئیس خانه معدن ایران در حاشیه نشست خبری نمایشگاه ایران کانمین‌ 2018 اظهار کرد: امسال به واسطه تنش‌های اقتصادی ناشی از جو روانی خروج ایالات متحده از برجام‌ برای کلیه دست‌اندرکاران‌ اقتصادی سالی پر فراز و نشیب بود. حوزه معدن و صنایع معدنی و به دنبال آن نمایشگاه ایران کانمین‌ نیز از این شرایط مصون نبوده است.

رئیس خانه معدن ایران افزود: از سوی دیگر حواشی ایجاد شده برای وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز باعث ایجاد آشفتگی در برنامه‌ریزی‌ها شد به همین دلیل تیم اجرایی با نگاه به آینده و بهبود شرایط در راستای به حداقل‌ رساندن این فضا از تمام استعدادهای‌ خود استفاده کرد.

بهرامن‌ در ادامه گفت: حضور شرکت‌های خارجی در این دوره کاهش یافته که این فضا متأثر از فضای تبلیغاتی آمریکا در جامعه جهانی بوده است و به همین دلیل بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی در سال جاری با امکان عدم برگزاری روبرو بودند اما کاهش مشارکت‌ شرکت‌های خارجی در ایران کانمین‌ کمتر از کلیه نمایشگاه‌های تخصصی بود و امسال حدود 35 شرکت از 35 کشور مختلف در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

وی افزود: با توجه به برخورداری ایران از 68 نوع ماده معدنی استراتژیک‌، برگزاری نمایشگاه ایران کانمین که بزرگترین‌ رویداد نمایشگاهی معدن ایران محسوب می‌شود فضایی برای معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های معدنی و آخرین تکنولوژی‌ها در بخش معدن است.

شایان ذکر است چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته ( ایران کانمین 2018 ) از جمعه 11 آبان تا دوشنبه 14 آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار