با حکم هادی مظفری؛

محسن سلیمانی مدیر اجرایی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد

هادی مظفری رئیس شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در حکمی محسن سلیمانی را به سمت مدیر اجرایی جشنواره منصوب کرد.

مدیر اجرایی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب شدبه گزارش  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛هادی مظفری رئیس شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر طی حکمی محسن سلیمانی را به سمت مدیر اجرایی جشنواره منصوب کرد.

هادی مظفری در این حکم نوشته است: با توجه به پیشینه فعالیت هنری و اجرایی در مراکز فرهنگی هنری و جشنواره ها، جنابعالی را به سمت مدیر اجرایی یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر منصوب می‌کنم. امیدوارم که در تعامل با همکاران و هنرمندان حاضر در جشنواره و همرأیی با شورای سیاستگذاری و دیگر مدیران جشنواره، فضایی را ایجاد کنید تا این جشنواره در بهترین شکل ممکن به جامعه هنری ایران عرضه شود.

گفتنی است؛ محسن سلیمانی متولد ۱۳۵۳، طراح گرافیک، عکاس، مدیر هنری، مدرس، پژوهشگر و دارای دکتری تاریخ تحلیلی و تطبیقی هنر اسلامی و فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه هنر تهران است.

وی دبیر چهارمین دوسالانه مجسمه‌های شهری، عضو شورای سیاستگذاری سومین دوسالانه نقاشی دیواری تهران و مدیر هنری همایش بین المللی ارتباطات و شهرگردی و مدیر نقاشی دیواری شهر تهران بوده و سابقه تدریس در دانشگاه‌های الزهرا، آزاد اسلامی، سوره و صدا و سیما را دارد. از سلیمانی دو کتاب خط و ربط و نوشته و تصویر نیز منتشر شده است.

وی هم اکنون مدیر فرهنگی هنری منطقه ۳ و رئیس فرهنگسرای ارسباران است.

گفتنی است؛ یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر بهمن و اسفند سال جاری در ده رشته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

مدیر اجرایی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید مصطفی سالاری
۱۵:۵۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
سلام استاد سلیمانی عکس شما رو دیدم خیلی خوشحال شدم انشالا همیشه سلامت باشید