طراحی آیپد پروی ۲۰۱۸ از iPhone ۵ الهام گرفته شده است

بسیاری از طرفداران اپل اعتقاد دارند iPad Pro امسال طراحی‌اش از iPhone ۵ برگرفته شده است.

طراحی آیپد پروی 2018 از iPhone 5 الهام گرفته شده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این سه‌شنبه، اپل قرار است تبلت‌های مدل جدید iPad Pro را رونمایی کند. یکی از این تبلت‌ها یک صفحه نمایش 10.5 اینچی خواهد داشت در حالی که انتظار می‌رود آیپد دیگر نمایشگر 12.9 اینچی داشته باشد. هر دو مدل این آیپدها دوباره طراحی شده‌اند و گزارش جدید از بلومبرگ ادعا کرده است که تبلت‌های جدید اپل طراحی شبیه به iPhone 5 این شرکت خواهند داشت. روزی که این آیفون‌ها به بازار آمدند، طرفداران آیفوت اعتقاد داشتند که این مدل بهترین طراحی ظاهر را در میان گوشی‌های اپل داشته است.

اگر ظاهر iPhone 5 روی طراحی تبلت‌های جدید iPad Pro تأثیر گذاشته باشد، می‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که این تبلت‌ها کناره‌های مربعی خواهند داشت. این ظاهر در یکی از رندرهایی که ماه پیش توسط کاربر توئیتری OnLeaks منتشر شده بود، مورد استفاده قرار گرفت که تصویر آن را می‌توانید در ادامه مشاده کنید. اما تغییرات دیگری هم روی تبلت‌های رده بالای اپل اعمال خواهند شد. هر دو مدل این تبلت‌ها اگرچه دارای بریدگی بالای صفحه نمایش نیستند، دارای FaceID در هر دو صورت پرتره و لندسکیپ خواهند بود. حاشیه‌های صفحه نمایش باریک‌تر خواهند بود و نمایشگر LCD هر iPad Pro طراحی لب به لب خواهند داشت. علاوه بر این، دو تبلت جدید iPad Pro با پورت USB-C تولید خواهند شد. این امر باعث خواهد شد تا آیفون تنها دستگاه ساخت اپل باشد که از پورت لایتنینگ پشتیبانی می‌کند.

به احتمال زیاد، دستگاه‌های iPad Pro جدید دارای تراشه A12X خواهند بود که پیش از این در آیفون‌های 2018 به کار رفته بودند و اولین مدل‌های آیپد تا به حال خواهند بود که از تراشه گرافیکی طراحی شده اپل استفاده می‌کنند. تبلت‌های جدید iPad Pro همچنین از قلم هوشمند نسل بعدی اپل به نام Apple Pencil 2 پشتیبانی خواهند کرد. انتظار می‌رود قلم هوشمند اپل هم سه‌شنبه همراه این تبلت‌ها رونمایی شوند.

بر اساس گزارش Strategy Analytics، صادرات تبلت‌ها در یک چهارم دوم سال 2018 به میزان 6 درصد کاهش یافته است. فروش iPad در فصل دوم سال یک درصد افزایش داشته و هنوز با داشتن سهم 28.2 درصد از کل میزان فروش تبلت‌های جهان بیشترین سهم را در بازار جهان دارد. این سهم بیش از دو درصد از سهم سامسونگ است. حال باید منتظر بمانیم تا مراسم رونمایی اپل از آیپدهای جدید برگزار شود و نحوه عملکرد این آیپدها در زمان عرضه به بازار سنجیده شود.

گفتنی است، شرکت اپل قصد دارد یک مراسم رونمایی جدید در تاریخ 30 اکتبر (8 آبان) در شهر نیویورک آمریکا و در سالن آکادمی موسیقی بروکلین برگزار کند. طبق معمول، این کمپانی فقط یک تصویر پر رمز و راز منتشر کرده است و کارت دعوت رسانه‌های مشغول در زمینه فناوری را ارسال کرده است.

طراحی آیپد پروی 2018 از iPhone 5 الهام گرفته شده است


بیشتر بخوانید: اپل تاریخ معرفی آیپدها و مک‌های جدید را مشخص کرد


انتهای پیام/

طراحی iPad Pro جدید از iPhone 5 الهام گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار