خلیل زاده:آزارم به یک مورچه هم نمی رسد چه برسد به اذیت و فحاشی

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تا فردی مرا اذیت نکند من کاری به او ندارم و باید بگویم آزار من به یک مورچه هم نمی رسد .

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس،  درباره آخرین وضعیت حضور تیم فوتبال پرسپولیس و آمادگی تیم برای حضور در فینال آسیا گفت:خداروشکر شرایط تیم بسیار خوب است و همه برای انجام یک بازی حساس آماده هستند و این بازی یکی از تاریخی ترین دیدار ها برای پرسپولیس است و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم .

او درباره تاثیرات آب و هوایی در دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ادامه داد:تیمی که برای قهرمانی می رود نباید موضوع دیگری برایش مهم باشد .برف و باران و ساعت بازی برایمان مهم نیست و ما با تمام توان به دیدار پیش رو می رویم و امیدوارم بازی را ببریم .

خلیل زاده درباره اینکه بازیکنان سایپا او را بی ادب ترین بازیکن می دانند گفت:خط و خطوط روی صورتم برای بازی دیورز است و کسی نمی تواند چنین کاری را انجام دهد.حرف هایی که بازیکنان سایپا زدند خطاب به خانواده خودشان بوده و در کل همه بازیکنان تیممان مرا می شناسند و تا فردی مرا اذیت نکند من کاری به او ندارم و باید بگویم آزار من به یک مورچه هم نمی رسد .شاید من شوخ طبع ترین بازیکن تیممان باشم و این موضوع را می توانید از هم تیمی هایم بپرسید اما کسی که بی احترامی می کند به طور حتم بی احترامی هم می بیند .در فوتبال درست صحبت کنند طرف مقابل هم درست حرف می زند .مدیر عامل و برخی از مسئولان سایپا بعد از بازی مصاحبه هایی انجام دادند که البته نمی خواهم در حال حاضر از اینجا جواب آنها را بدهم اما می خواهم یک موضوعی را بگویم که تا چیزی نمی دانید درباره آن اظهار نظر نکنید .خدا بالای سرمان است و می داند چه اتفاقی افتاده است .

خلیل زاده درباره ماجرای درگیری بعد از بازی پرسپولیس و سایپا بیان کرد:درگیری در فوتبال طبیعی است و این موضوعات پیش می آید اما اصلا نمی خواهم در این باره حرفی بزنم .بازیکنان ما یک درصد هم مقصر نبودند و سابقه بازیکنان حریف مشخص است .من نمی خواهم راجع به حاشیه ها صحبت کنم و در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی فینال است چرا که دیدار مهمی برای تیم ما محسوب می شود و امیدوارم یک نتیجه خوب را در ژاپن از آن خود کنیم و در بازی برگشت هم با حمایت هواداران نتیجه خوبی را بدست آوریم .

او درباره موفقیت در فینال آسیا گفت:مسیر سخت و طولانی ای را از ابتدای دیدار های آسیایی طی کردیم و امیدوارم فینال را هم به خوبی پشت سر بگذاریم و بهترین نتیجه را بگیریم.

به نظرتان به دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز نگاه ملی محسوب می شود یا خیر گفت :نمی دانم بازی ملی محسوب می شود یا خیر .

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا حریف خود را آنالیز کرده اند یا خیر افزود:هنوز حریف را آنالیز نکردیم اما در دوبی این کار را انجام می دهیم و امیدوارم یک نتیجه آبرومندانه را کسب کنیم و قهرمان شویم .

او درباره مصدومیت نورالهی و خودش توضیح داد :پزشکان تیم باید درباره مصدومان برسند .نمی دانم نورالهی می رسد یا نه اما تعدادی بازیکن مصدوم داریم که البته برخی از آنها با وجود آسیب دیدگی بازی می کنند .فقط امیدوارم خدا به خیر کند و نیم فصل هم بگذرد .

او درباره اینکه آیا در فینال آسیا قول گلزنی می دهد یا خیر گفت:قول گلزنی نمی دهیم و فقط مراقب هستیم تا تیم گل نخورد و خدا کمک کند و هواداران و مردم ایران ما را دعا کنند تا تیم ما قهرمان شود .


بیشتر بخوانید:

رونمایی از جام لیگ قهرمانان آسیا در تهران

پرسپولیس ایران یک - السدقطر یک /ارتش سرخ ایران فینالیست آسیا شد +فیلم

فیلم جو ورزشگاه آزادی پس از پایان بازی پرسپولیس و السد

تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس ایران

۳ گام پرسپولیس ایران برای رویارویی با رئال مادرید اسپانیا

قیمت بلیت‌های فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد


انتهای پیام /

اظهارات شجاع خلیل زاده درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا وبازی مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار