فنونی زاده: علی دایی باید خویشتن داری می کرد/ مقصران درگیری ها باید محروم شوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی نباید وارد درگیری های میان پرسپولیسی ها و سایپایی ها می شدو باید خویشتن داری می کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگیری های رخ داده در پایان بازی این تیم برابر تیم سایپا اظهار کرد: من هم از طریق رسانه ها متوجه درگیری ها شدم و به نظرم علی دایی باید یک رفتار مناسب تری از خود نشان می داد و وارد درگیری ها نمی شد و خویشتن داری می کرد.

ای کاش بازی بدون تنش و درگیری تمام می شد 

او ادامه داد: به هر حال  بعد از اخراج محمد دایی مربی سایپا جو متشنج شد و با وجود اینکه مالکیت در دست سایپایی ها بود و آنها توانستند گل خورده را جبران کنند اما با پرسپولیسی ها درگیر شدند. برایم جای تعجب دارد که چرا سایپایی ها بعد از بازی با استقلال شلوغ کاری نکردند و  ای کاش این بازی بدون تنش و درگیری تمام می شد.  همچنین رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس نباید در این درگیری دخالت می کرد و بهتر بود که کریم باقری و مصطفی قنبر پور تیم را جمع می کردند و مانع درگیری بازیکنان می شدند.

کمیته انضباطی با متخلفان درگیری باید برخورد کند 

فنونی زاده بیان کرد: هر کسی که شروع کننده دعوا و درگیری بوده است کار اشتباهی کرده است و کمیته انضباطی فوتیال باید با مقصران این بازی برخورد کند و حتی به سمت افراد توجهی نداشته باشد  و مسببان این درگیری باید محروم شوند.  

علی پروین بعد از 50 سال هنوز اسطوره فوتبال کشورمان است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه علی دایی به جای ورود به درگیری بهتر نبود وارد این حواشی نمی شد، گفت:  علی دایی یکی از اسطوره های فوتبال ایران است و همه جای دنیا فوتبالمان را به نام دایی می شناسند و او نباید وارد درگیری ها می شد و سنگین و رنگین باید رفتار می کرد. علی پروین به علت قداست و مردم داری اش هنوز بعد از 50 سال اسطوره فوتبال است.

درگیری ها در میزبانی پرسپولیس در فینال آسیا تاثیرگذار نیست 

فنونی زاده درباره اینکه درگیری ها خللی در میزبانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نمی کند، اظهار داشت: درگیری ها و مسائل حاشیه ای در بیرون از رختکن 2 تیم صورت گرفته است و فیلم هایش در فضای مجازی منتشر شده است بنابراین بعید می دانم که مشکلی برای میزبانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ایجاد شود.

کلاس توجیهی اخلاقی برای تیم ها گذاشته شود 

پیشکسوت پرسپولیس درباره راهکارش برای جلوگیری از درگیری ها بعد از بازی ها تصریح کرد: باشگاه های فوتبال فقط نام فرهنگی را یدک می کشند و در درون و بیرون از زمین  شاهد مسائل غیر اخلاقی هستیم.  مسئولان فوتبال باید کلاس توجیهی اخلاقی برای تیم ها بگذارند تا شاهد مسائل حاشیه ای در این رشته ورزشی نباشیم. همچنین حسن زاده رئیس کمیته انضباطی باید وارد این قضایا شود و با متخلافان برخورد جدی کند.

فنونی زاده درباره اینکه عملکرد داوری در حواشی بعد از بازی تاثیر گذار بود، گفت: به نظرم داور بازی به جای محمد دایی باید علی دایی را از زمین اخراج می کرد چرا که او خیلی به عملکرد داور معترض بود.

او در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم پرسپولیسی ها باید اتفاقات بازی با سایپا را فراموش کنند و تمرکزشان معطوف به بازی فینال برابر تیم کاشیما ژاپن باشد تا در 2 بازی رفت و برگشت به موفقیت برسند.


بیشتر بخوانید: 

درگیرى در تونل ورزشگاه تختى

واکنش رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به مضروب شدن خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از سوی علی دایی

درویش: چند بازیکنان بی تجربه پرسپولیس باعث به وجود آمدن حواشی شدند


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار